لیوسا سلامت
0

افزایش میل جنسی مردان

میل جنسی مردان
بازدید 168

راه های بسیار زیادی برای افزایش میل جنسی در مردان وجود دارد مانند اصلاح تغذیه، روش های طب سنتی و دارو درمانی، تکنیک های روانشناسی و روش های کلینیکی برای افزایش میل جنسی آقایان، آیا کاهش میل جنسی می تواند باعث نگرانی مردان شود؟ راه های افزایش میل جنسی در مردان چیست؟

 باید بدانید که تنها نیستید و این مشکلی نیست که راه حلی نداشته باشد طبق اظهارات سلامت همگانی هر فردی میل جنسی متفاوتی دارد و چیزی با نام میل جنسی طبیعی وجود ندارد با این حال اگر که به تازگی متوجه شدید که عدم تمایل شما برای برقراری یک رابطه جنسی روی رابطه شما تأثیر گذاشته و اضطراب سبب دوری شما از همسرتان شده بهتر است که با یک سکس تراپیست مشورت داشته باشید، سکس تراپیست در خصوص دلایل اصلی این مشکل پیش امده و درمان مناسب به شما کمک خواهد کرد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که نباید به دلیل نداشتن میل جنسی خجالت بکشید کاملاً طبیعی می‌باشد که میل جنسی در فرد می تواند دچار نوسان شود، میل جنسی تحت تاثیر کوچک ترین چیزها مانند استرس روزانه و نوسانات هورمونی می تواند قرار بگیرد و با افزایش سن میل جنسی می‌تواند تا حدودی کاهش پیدا کند با این حال می‌توانید با کمک از بعضی روش ها حتی در سنین سالمندی نیز رابطه جنسی سالمی را داشته باشید.

 اگر برای شما نیز این سوال به وجود آمده که چگونه می توان میل جنسی در خود را تقویت کرد؟ ما در این مقاله روی روش‌های تقویت قوای جنسی مردان متمرکز شده‌ایم اگر که با کاهش میل جنسی رو به رو هستید و به دنبال افزایش میل جنسی در مردان هستید ابتدا با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید تا پزشک بتواند بسته به مشکلات شما بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک مورد معاینه و درمان مناسب قرار گیرید.

کاهش میل جنسی مردان به چه دلایلی است؟

از بین رفتن حس مردانگی و کاهش میل جنسی در مردان ممکن است به دلایل متعددی اتفاق بیفتد ما در این قسمت به بعضی از این دلایل می پردازیم:

استفاده از بعضی داروها

بعضی از داروها که برای پرتو درمانی، شیمی درمانی، فشار خون، افسردگی و دیگر بیماری ها استفاده می شود ممکن است که روی تولید تستوسترون اثر گذار باشد و میل جنسی را کاهش دهد. بعضی از داروها که می‌تواند سبب کاهش میل جنسی در مردان شود عبارتند از:

. کورتیکواستروئیدها

. مسکن های اپیوئیدی مانند مورفین

. داروهای ضد قارچ کتوکونازول

. استروئیدهای آنابولیک که توسط بعضی ورزشکاران برای افزایش حجم در عضلات استفاده می‌شود

. اکسی کدون

. سایمتیدین که برای سوزش در معده و بیماری‌های ریفلاکس معده و مری استفاده می‌شود

بعضی بیماری ها

از اصلی ترین و شایع ترین دلایل برای کاهش میل جنسی در مردان اختلال و بیماری های جنسی می‌باشد اختلالات و بیماری های جنسی انواع گوناگون دارند که می‌توانند بر روی میل جنسی آقایان تاثیر گذار باشند مانند زود انزالی، دیر انزالی، اختلال در نعوظ و … علاوه بر این بیماری ها، بیماری های جنسی دیگری وجود دارد که می‌توان به انحراف جنسی اشاره کرد مانند فتیش های مختلف یا رفتارهای جنسی خارج از محدوده طبیعی این انحرافات جنسی باعث خواهد شد که فرد در صورت عدم وجود یک عامل خاص نتواند تحریک شود به گونه ای که تحریک جنسی این فرد وابسته به عامل خاصی باشد و در صورت نبودن شرایط و عوامل تحریک کننده طبیعی تحریک جنسی برای او صورت نگیرد، بعضی از بیماری‌ها مانند سرطان میزان تولید اسپرم را می تواند کاهش دهد. سایر بیماری‌های مزمنی که می‌تواند روی میل جنسی تاثیر گذار باشد عبارتند از:

. چاقی

. فشار خون بالا

. کلسترول بالا

. دیابت نوع دو

. نارسایی کلیه ریه کبد.

اعتماد به نفس پایین

افرادی که احساس می‌کنند جذاب نیستند تمایلی نیز برای برقراری رابطه جنسی ندارند ترس از رد شدن توسط فرد طرف مقابل می‌تواند که سبب کاهش میل جنسی شود.

مصرف الکل و یا مواد مخدر

مصرف بیش از اندازه الکل می‌تواند سیستم عصبی را با مشکل روبرو کند و سبب خستگی شود و نعوظ را نیز دشوار کند، مواد مخدر مانند ماری جوانا نیز می تواند تولید تستوسترون را بر هم بزند و آن را سرکوب کند

انواع روش های افزایش میل جنسی مردان

روش های زیادی برای تقویت میل جنسی آقایان و درمان کاهش میل جنسی و سرد مزاجی در آنها وجود دارد ما در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

. تقویت میل جنسس آقایان با تستوسترون

معمولا پزشک اورولوژی این درمان را توصیه خواهد کرد برای شبیه سازی ترشح روزانه تستسترون می توانید که از کرم‌های موضعی و یا ژل های تستسترون مانند اندروژل یا پماد های موضعی تستسترون مانند اندرودرم استفاده کنید همچنین گزینه تزریق تستسترون سیپیو نات نیز می‌تواند انجام شود که معمولاً پزشک ارولوژی نحوه تزریق آن را در خانه به شما یاد خواهد داد.

. نور درمانی

طبق نتایج یک مطالعه قرار گرفتن در معرض نور می تواند سطح تستوسترون در مردان را افزایش دهد و سبب رضایت جنسی بیشتر در آنها شود دانشمندان ایتالیایی می گویند که استفاده از لایت باکس که بعضی افراد برای درمان اختلال مفصلی از آن کمک می گیرند می تواند تا حد زیادی زندگی جنسی مردان که میل جنسی پایین‌تری را دارند بهبود ببخشد طبق این مطالعه آقایانی که کمبود میل جنسی دارند در دو گروه تقسیم بندی می شوند هر دو گروه در معرض نور درمانی قرار گرفتند اما یک گروه در معرض نور با شدت پایین تر قرار گرفت، بعد از پایان این آزمایش میل جنسی در گروهی که در معرض نور درمانی نرمال قرار گرفتند ۶.۳ تخمین زده شد در حالی که افرادی که در معرض نور درمانی با شدت پایین قرار گرفتند حدود ۲.۷ تخمین زده شد علاوه بر افزایش میل جنسی افزایش سطح تستوسترون در آقایانی که در معرض نور درمانی نرمال قرار داشتند نشان داده شد.

. افزایش میل جنسی مردان با ورزش

انجام ورزش نیز می تواند سبب تحرک شود و به مدت ۳۰ دقیقه در روز می‌تواند که به تقویت میل جنسی آقایان کمک کند از جمله دویدن و شنا کردن، تحقیقات نشان داده که کاهش وزن می تواند سبب افزایش تستوسترون و میل جنسی در آقایان میانسال شود دو ساعت و نیم ورزش در هفته می‌تواند که سطح تستوسترون را تا ۱۵ درصد افزایش دهد و موارد هیپوگنادیسم را ۴۶ درصد کاهش دهد.

چرا باید نگران هیپوگنادیسم باشیم؟ زیرا سطح تستوسترون با هیپوگنادیسم مرتبط می‌باشد و این اختلال می تواند سبب کاهش اختلال میل جنسی و نعوظ را ایجاد کند، تمرینات قلبی معمولاً نیز می تواند استقامت بدن را افزایش دهد اما بهتر است روی تمرینات قلبی حساب نکنید. وزنه برداری نیز می تواند سبب افزایش تستوسترون شود و ماهیچه هایی که برای فعالیت جنسی به آن نیاز دارند را تقویت کند، پیاده روی نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد زیرا سیستم قلبی عروقی شما را تقویت خواهد کرد و در عین حال نیز می‌تواند بدن شما را انعطاف پذیر تر کند که می تواند روی رابطه جنسی تاثیر گذار باشد، نکته خوب دیگر این است که با آب شدن چربی ها در شکم می توانید میزان جریان خون به آلت تناسلی خود را افزایش دهید و نعوظ بهتر و رضایت بیشتری را برای شریک جنسی خود به همراه داشته باشید اگر بدنی ورزیده و خوش حالتی دارید احساس بهتری خواهید داشت و از نظر جنسی نیز اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت.

. تقویت میل جنسی با تغذیه

بعضی از مواد غذایی می توانند روی افزایش میل جنسی و جریان خون آقایان تاثیر گذار باشند از جمله:

. پیاز و سیر شاید: پیاز و سیر اثر خوشایندی روی بوی دهان نداشته باشد اما می تواند سبب افزایش گردش خون به طرف آلت تناسلی شود.

. موز: این میوه غنی از پتاسیم است می تواند که به پایین آوردن فشار خون کمک بسیار زیادی کند و این امر می‌تواند برای اندام های جنسی بسیار مفید باشد.

. فلفل قرمز: غذای تند با کاهش فشار خون بالا و التهاب می‌تواند سبب بهبود جریان خون به طرف اندام تناسلی شود.

. هندوانه: برای تقویت میل جنسی و بهبود نعوظ می توانید که از هندوانه استفاده کنید هندوانه حاوی سیترولین می باشد که آمینو اسیدها و آرژنین را در بدن آزاد می کند که نقش بسیار مهمی در سلامت عروق بر عهده می‌گیرد.

. بادام: بادام حاوی آرژنین است که گردش خون را می تواند بهبود ببخشد و به شل شدن رگ های خونی کمک خواهد کرد ، آمینو اسیدهای موجود در بادام می تواند که به حفظ نعوظ کمک کند.

. تخم مرغ: برای داشتن نعوظ سالم تخم مرغ می تواند کمک کننده باشد تخم مرغ حاوی آمینو اسید ال آرژنین می‌باشد که می تواند اختلال نعوظ را بهبود ببخشد.

. توت فرنگی و تمشک: یکی دیگر از روش هایی که می تواند به افزایش میل جنسی مردان کمک کننده باشد مصرف توت فرنگی و تمشک است، دانه های این میوه سرشار زینک می باشد که که ماده ضروری برای بهبود رابطه جنسی می باشد، در مردان زینک سطح تستوسترون را می تواند کنترل کند مصرف زینک برای مردان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا زینک بدن آنها در طول رابطه جنسی کاهش پیدا می‌کند.

. افزایش میل جنسی مردان با طب سنتی

ما در این قسمت به معرفی بعضی داروهای گیاهی برای افزایش میل جنسی مردان خواهیم پرداخت:

. خارخاسک

خارخاسک یک گیاه کوچک برگ دار می‌باشد که مصرف ریشه و میوه آن می تواند کمک کننده باشد این گیاه به طور گسترده به عنوان یک مکمل ورزشی در دسترس می باشد و می تواند به عنوان یکی از روش های طبیعی برای افزایش تستوسترون و بهبود میل جنسی کمک کننده باشد البته به مطالعات انسانی بیشتر در این زمینه نیاز است.

. شنبلیله

شنبلیله یک گیاه محبوب در طب می باشد که می تواند سبب تقویت میل جنسی و بهبود عملکرد جنسی شود، این گیاه حاوی ترکیباتی است که بدن از آن برای تولید هورمون های جنسی استفاده می کند یک مطالعه ۱۲ هفته ای نشان داده که مصرف روزانه ۶۰۰ میلی گرم عصاره شنبلیله می تواند سبب بهبود عملکرد جنسی و افزایش سطح تستوسترون در مردان میانسال و مسن شود البته تحقیقات بیشتری در این زمینه نیاز است.

. گشنیز

گشنیز یکی از قدیمی ترین گیاهان و ادویه هایی می باشد که قدمت تخم گشنیز به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد باز می‌گردد گشنیز به عنوان یک تقویت کننده جنسی شناخته می شود چینی ها معتقد هستند که این گیاه جاودانگی را فراهم می‌کند و از آن برای کمک به درمان ناتوانی جنسی استفاده می‌کنند یونانی‌ها و رومی‌ها نیز در معجون های عاشقانه خود گشنیز استفاده می‌کنند.

. جنسینگ قرمز

جنسینگ مخصوصاً جنسینگ قرمز می‌تواند به بهبود میل و عملکرد جنسی در آقایان کمک کند جنسینگ قرمز  تولید نیتریک اکسید را افزایش می‌دهد نیتریک اکسید ترکیبی است که می تواند به بهبود گردش خون کمک کند و به عضلات آلت تناسلی نیز کمک کند که شل شود و بعضی از تحقیقات نشان داده که این گیاه در تقویت عملکرد نعوظ می تواند به طور قابل توجهی موثر باشد البته برای اثبات این موضوع نیز نیاز به تحقیقات بیشتری است.

بعضی از مواد معدنی و ویتامین ها نیز می توانند بر روی افزایش میل جنسی مردان تاثیر گذار باشند از جمله:

. ویتامین B3 برای بالا بردن سطح انرژی

. بهبود عملکرد جنسی با ویتامین دی

. ویتامین ای برای تعداد اسپرم سالم

. زینک برای جلوگیری از کاهش تستوسترون

. منیزیوم برای بهبود خلق و خو و علاقه به برقراری رابطه جنسی

. ال آرژنین برای افزایش جریان خون.

افزایش میل جنسی و درمان مشکل نعوظ

برای افزایش میل جنسی و درمان اختلالات عملکردی نعوظ معمولاً داروهای خوراکی می تواند گزینه درمانی مناسب باشد در آقایانی که قادر به نگه داشتن نعوظ در برقراری رابطه جنسی نیستند این داروها می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و عوارض جانبی کمی را ایجاد کند این داروها با افزایش اثرات نیتریک اکسید با اختلال عملکرد نعوظ مبارزه خواهند کرد این اثر جریان خون را افزایش خواهد داد و این امکان را فراهم خواهد کرد که در پاسخ به تحریک جنسی نعوظ ایجاد شود.

افزایش میل جنسی و درمان زود انزالی مردان

اختلالات و بعضی بیماری های جنسی می تواند تاثیر بسیار زیادی روی میل جنسی مردان داشته باشد برای مثال آقایانی که دچار اختلال زود انزالی هستند به این دلیل که فکر می کنند نمی توانند رابطه خوبی را با همسرشان برقرار کنند علاقه زیادی به برقراری رابطه جنسی ندارند اما زود انزالی مشکلی نیست که قابل برطرف کردن نباشد برای درمان آن و افزایش میل جنسی روش های زیادی وجود دارد.

. رفتار درمانی

رفتار درمانی شامل امتحان کردن روش های گوناگون برای به تاخیر انداختن ارگاسم می باشد، هدف از انجام این درمان این است که به شما یاد داده شود چگونه بدن و احساسات خودتان را کنترل کنید.

. مشاوره

اگر که زود انزالی شما ناشی از مسائل روانشناختی، عاطفی و مسائل مربوط به رابطه مانند اضطراب عملکردی، افسردگی، استرس و یا احساس گناه است می توانید با یک روانشناس در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید.

. داروها

بعضی داروهای ضد افسردگی خصوصاً مهارکننده ها باز جذب سروتونین مانند سیتالوپرام، اسیتالوپرام، پاروکستین، سرترالین و فلوکستین یا داروهای ضد افسردگی می تواند که به بهبود زود انزالی کمک می کند.

افزایش میل جنسی مردان و درمان کوچکی آلت تناسلی آنها

تزریق ژل به دستگاه تناسلی مردان از روش های موثر و مناسبی می‌باشد که میتوان برای افزایش طول و قطر اندام تناسلی مردان استفاده کرد تقریباً ۲۰ درصد سایز آلت تناسلی را می تواند افزایش دهد و تنها تعداد محدودی از افراد به دلیل ابتلا به بعضی بیماری ها نمی توانند از نتایج این روش درمانی بهره مند شوند، در صورتی که ۹۰ درصد افرادی که تزریق ژل را انجام داده‌اند نتایج خوبی را دریافت کردند.

 بهترین نوع ژلی که می توانید برای تزریق به دستگاه تناسلی استفاده کنید ژل ردکسیس می باشد این ژل از ماده ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده و به راحتی در بدن جذب و تجزیه می‌شود تزریق این ژل می‌تواند به افزایش میل جنسی در مردان و افزایش اعتماد به نفس در آنها کمک کند، اگر علاقه به استفاده از این روش را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک به انجام درمان بپردازید و از نتایج آن بهره‌مند شوید.

مراحل بزرگ کردن دستگاه تناسلی مردان با تزریق ژل

در قدم اول باید در انتخاب کلینیک معتبر و یک پزشک ماهر و باتجربه دقت داشته باشید سپس پزشک شما را مورد بررسی بدنی قرار می‌دهد و مشخص می‌کند آیا گزینه تزریق ژل برای شما مناسب می‌باشد، بعد از آن تعیین میزان ژل تزریقی را مشخص خواهد کرد سپس بی حسی و حالت برانگیختگی برای آلت تناسلی ایجاد می‌کند و تزریق ژل را در اطراف و سر کلاهک آلت تناسلی انجام می دهد.

مزایای افزایش سایز آلت تناسلی مردان با تزریق ژل

. نتایج فوری و رضایت بخش

. رسیدن به بیشترین افزایش طول ممکن در یک جلسه

. نداشتن دوره نقاهت و مرخص شدن از کلینیک و بازگشت به فعالیت های روزمره

. نتایج کاملاً طبیعی

. هزینه مناسب آن نسبت به روش‌های درمانی دیگر

. افزایش میل جنسی مردان و افزایش اعتماد به نفس در آن ها.

عوارض افزایش آلت تناسلی مردان با تزریق ژل

ایمن بودن این روش درمانی ثابت شده است اما احتمال وقوع بعضی عوارض جانبی و جزئی به صورت موقت می تواند وجود داشته باشد از جمله:

. ممکن است که تا حدی بدن شما دچار کبودی و حساسیت شود که این کبودی و حساسیت می تواند یک یا دو روز بعد از تزریق خود را نشان دهد.

. احتمال دارد که تا چند روز بعد از تزریق شما شاهد ورم باشید که در بعضی مواقع و در صورت لزوم پزشک داروهای ضد ورم را برای کاهش این مشکل برای شما تجویز خواهد کرد.

. ممکن است بعضی ناهنجاری های کوچک ایجاد شود، ژل های تزریقی در ابتدا خاصیت نرم کنندگی و منعطفی دارند که این خاصیت یکی از مزایای این ژل می باشد که امکان برطرف‌کردن ناهنجاری های جزئی را می تواند فراهم کند اگر بخواهید می توانید با کمک ماساژ دادن ژل را به طرف کلاهک و پایه آلت تناسلی حرکت دهید.

. درد شدید یا مشکل در زمان ادرار کردن از عوارض تزریق ژله نمی‌باشد پس اگر با این مشکلات روبرو شدید حتما پزشک را در جریان قرار دهید.

مراقبت های قبل از بزرگ کردن الت تناسلی مردان با تزریق ژل

. چند روز قبل از انجام درمان موهای زائد ناحیه تناسلی خود را حذف کنید.

.محل مورد نظر را با آب و صابون تمیز بشویید.

. یک هفته قبل از انجام درمان از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید مصرف این داروها می تواند خونریزی و کبودی را افزایش دهد.

. چند روز قبل از تزریق ژل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه – میل جنسی مردان

تزریق ژل به الت تناسلی

حدود ۳۰ دقیقه قبل روی نواحی که قرار است در آن تزریق انجام شود از کرم‌های بی حس کننده استفاده می‌شود و تمامی تزریق توسط یک سوزن بسیار باریک و دایره‌ای شکل انجام می گیرد تزریق ژل با کمترین درد همراه است این درد به راحتی می‌تواند قابل تحمل باشد پزشک با کمک از نوع خاصی از پرکننده های پوستی که قبلاً با لیدوکائین مخلوط شده درمان را آغاز می‌کند در بعضی از شرایط ممکن است که پزشک ابتدا دارویی را به شما تزریق کند که سبب برانگیختگی آلت تناسلی شما شود در این حالت پزشک بهتر می‌تواند به هنگام تزریق ژل را در اطراف الت تناسلی به خوبی تزریق و شکل‌دهی کند این برانگیختگی ممکن است تا یک ساعت بعد از انجام جراحی ادامه داشته باشد چنانچه که مدت زمان برانگیختگی الت و بیش از این مدت شد باید با پزشک تماس بگیرید.

در صورت لزوم برای کسب نتایج مناسب شاید مجبور شوید که ۲ تا ۳ میلی ژل را نیز به سر کلاهک آلت تناسلی خود تزریق کنید معمولاً این روند درمانی بسته به مقدار حجم تزریق می تواند حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان ببرد بعد از تزریق آلت تناسلی شما در داخل یک باندکشی پیچیده خواهد شد و تا ۲۴ ساعت باید این باند باقی بماند.

مراقبت های بعد از بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل

. در چند هفته اول از برقراری رابطه جنسی و تحریک آلت تناسلی خود باید خودداری کنید، به مدت حداقل سه هفته از برقراری رابطه مقعدی غیر ایمن خودداری کنید و اگر که در هفته اول رابطه جنسی برقرار کردید آلت تناسلی خود را تمیز بشویید.

. شما به راحتی بعد از تزریق می توانید فعالیت‌های عادی خود را آغاز کنید.

. لازم است که دو تا چهار هفته اول بعد از تزریق برای بررسی وضعیت و در صورت نیاز به درمان‌های بیشتر به مطب پزشک مراجعه کنید، معمولا بعد از گذشت دوهفته نتایج به دست آمده از این روش به خوبی خود را نشان می دهد زیرا ژل های حاوی هیالورونیک اسید در این مدت آب زیادی را جذب کرده و ثابت می شوند.

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به آلت تناسلی

خیلی از آقایانی که به دنبال روش های مناسب برای افزایش میل جنسی خود و افزایش سایز دستگاه تناسلی خود هستند اغلب دیدگاه تحریف شده و غلط نسبت به آلت تناسلی خود دارند لذا باید یک جلسه مشاوره برای درک فرد از اندازه و انتظارات از افزایش آلت تناسلی مورد بحث قرار گیرد قبل از انجام درمان باید تمام سوالات و نگرانی های خود را با پزشک در میان بگذارید و انتظارات خود را واقعی کنید برای مثال می توانید در طول جلسه مشاوره به عکس های قبل و بعد از درمان نگاه کنید، شکل و اندازه آلت تناسلی مردان با یکدیگر متفاوت می باشد.

کاندیدای نامناسب تزریق ژل برای آلت تناسلی

افرادی که علاقه دارند برای افزایش میل جنسی خود از تزریق ژل استفاده کنند باید شرایط زیر در آنها وجود داشته باشد:

. سن بالای ۱۸ سال داشته باشد

. عدم ابتلا به بیماری‌های جدی

. عدم ابتلا به عفونت‌های مقاربتی فعال

. عدم ابتلا به بیماری‌های پیرونی فعال

. نداشتن سابقه ایمپلنت دائمی، تزریق مانند روغن سیلیکون در حجم بالا

. حساسیت داشتن به انواع ژل های حاوی هیالورونیک

. نداشتن شرایط فیموزیس یا پارافیموزیس

همچنین اگر قبلا جراحی آلت تناسلی انجام داده‌اید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید همچنین باید بیان کنید که تقویت آلت تناسلی برای رفع خم شدگی یا انحنای آلت تناسلی با تزریق ژل امکان‌پذیر نخواهد بود.

تزریق چربی به ناحیه تناسلی مردان بهتر است یا تزریق ژل؟

اگر بخواهیم این دو روش را مورد مقایسه قرار دهیم باید بیان کنیم که:

. روش تزریق چربی به آلت تناسلی مردان در مقایسه با تزریق ژل زمان بیشتری نیاز خواهد داشت زیرا تزریق چربی یک فرایند دو مرحله ای می باشد که در مرحله اول چربی باید از بدن فرد خارج شود و در مرحله بعدی چربی خارج شده و آماده شده به آلت تناسلی مردان تزریق شود پس به زمان بیشتری نیاز است.

. تزریق ژل به دستگاه تناسلی مردان روش ساده تر و سریع‌تر از تزریق چربی می باشد.

. تزریق چربی می توانند ماندگاری بیشتری داشته باشد و بخشی از چربی در ناحیه تناسلی برای مدت طولانی باقی خواهد ماند.

. در تزریق چربی از یک ماده طبیعی در بدن خود فرد استفاده می شود در حالی که در تزریق ژل ماده مصنوعی وارد بدن خواهد شد.

. در تزریق چربی از چربی های انباشته شده از بدن فرد برای تزریق به الت تناسلی استفاده می شود و این موضوع می‌تواند برای خیلی از افراد خوشحال کننده باشد زیرا تناسب اندام را می تواند برای آنها به دنبال داشته باشد.

اما به طور کلی تشخیص روش مناسب برای افزایش آلت تناسلی بر عهده پزشک می‌باشد ما نمی‌توانیم بگوییم که کدام روش می تواند بر دیگری ارجعیت داشته باشد هر دوی این روش ها برای افزایش دستگاه تناسلی مردان می تواند مناسب باشد و تفاوت زیادی بین این دو روش نیست اما اینکه کدام روش برای شما گزینه بهتری است بستگی به وضعیت دستگاه تناسلی شما و تشخیص پزشک دارد. شما می‌توانید برای معاینه و مشاوره روش درمانی مناسب با متخصصین و کارشناسان در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه مشورت داشته باشید، خدمات مشاوره نیز در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه – میل جنسی مردان

آیا تزریق ژل به الت تناسلی دردناک است؟

اکثر آقایان به خوبی می توانند تزریق ژل را تحمل کنند و درد ناشی از این تزریق بسیار ناچیز می باشد، ژل حاوی لیدوکائین می باشد که به سرعت آلت تناسلی را بی حس خواهد کرد و به علاوه این ناحیه خنک می شود تا درد آن کاهش پیدا کند و با منقبض شدن رگ‌های خونی از کبودی آن نیز جلوگیری خواهد شد به آقایان توصیه می‌شود که برای جلوگیری از هرگونه کبودی قبل و بعد از انجام تزریق از آرنیکا استفاده کنند.

ماندگاری تزریق ژل به آلت تناسلی

مدت زمان ماندگاری به ماده پرکننده پوست انتخابی شما بستگی دارد، تولیدکنندگان ادعا می‌کنند که پرکننده‌های آنها می‌تواند حدود ۱۲ تا ۲۴ ماه ماندگاری با خود داشته باشد. پزشکان یک ماده پر کننده باخاصیت بالا را انتخاب خواهند کرد، توجه به نکته بسیار مهم است که بدن هر فرد نسبت به دیگری پرکننده ها را متابولیزم می‌کند از جمله موارد دیگر که میتواند ماندگاری را تغییر دهد نوع بهداشت، سن و رفتارهای فرد است.

اثرات و نتایج تزریق ژل برای بزرگ کردن آلت تناسلی

بیماران می توانند بلافاصله بعد از تزریق ژل شاهد نتیجه این درمان باشند البته نتایج نهایی بعد از گذشت یک هفته از تزریق خود را نشان می دهد مدت زمان ظاهر شدن نتایج بستگی به نوع محصول به کار برده شده در تزریق دارد فراموش نکنید که بعد از تزریق انتظار تورم موقت و متوسط و یا احتمال کبودی را باید داشته باشد.

 شما نیز می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشکان متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و روش تزریق ژل به آلت تناسلی را انجام دهید همچنین در این کلینیک ارائه خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

دوره نقاهت بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل

ممکن است که بعد از تزریق ژل سوزش خفیفی را احساس کنید که بعد از کوتاه مدت از بین خواهد رفت، برآمدگی و التهاب بافت نیز از دیگر عوارض تزریق ژل می باشد اما حساسیت می تواند ایجاد شود و هنگامی که بدن ژل را جذب کند این عوارض کاهش پیدا خواهد کرد.

هزینه تزریق ژل

یکی از اصلی ترین عوامل موثر بر روی تعیین هزینه تزریق ژل میزان مورد نیاز برای تزریق می باشد، طبیعتاً مقدار مورد نیاز برای تزریق به نقاط مختلف اندام خصوصی می تواند متفاوت باشد و همین امر می‌تواند روی هزینه درمان تاثیر گذار باشد، به طور مثال لب ها به دلیل حجم بسیار کم نیاز به تزریق ژل زیادی ندارند و اصولاً یک سی سی ژل می تواند کافی باشد اما گونه ها به دلیل وسعت بیشتر نیاز به ژل بیشتر دارند بنابراین هرچه مقدار ژل به بدن تزریق شود هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد چرا که پزشک مجبور است وقت بیشتری را برای تزریق بگذارد و دستمزد بالاتری نیز از شما خواهد گرفت و مواد مصرفی بیشتری نیز در این روش استفاده می شود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل

برای رسیدن به نتیجه مورد نظر و بنابر تشخیص پزشک معالج تعداد جلسات و دفعات تزریق می تواند بیشتر از یک جلسه باشد، برای اینکه الت تناسلی فرد به سایز مورد نظر برسد میزان افزایش قطر آلت تناسلی را میتوان با یک جلسه درمان دیگر بیشتر کرد.

نتیجه گیری

همانطور که بیان کردیم روش های مختلفی برای افزایش میل جنسی مردان وجود دارد اینکه مردان با چه مشکلی روبرو شده‌ااند که سبب شده میل جنسی در آن ها کاهش پیدا کند باید حتماً زیر نظر یک پزشک متخصص مورد معاینه و بررسی قرار گیرد تا پزشک با توجه به شرایط به وجود آمده بهترین روش را برای افزایش سایز آلت تناسلی آنها استفاده کند.

 ما در این مقاله در خصوص انواع روش های افزایش میل جنسی مردان گفت‌وگو کردیم اگر شما نیز با کاهش میل جنسی رو به رو شده و علاقه دارید هر چه زودتر درمان مناسب را انجام دهید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک مورد درمان مناسب قرار گیرید و بار دیگر سلامت و اعتماد به نفس خود را به دست آورید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

نماشا:

آپارات:

https://aparat.com/v/4OyP0

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

خودرو
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
موبایل
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
مد و لباس
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.