لیوسا سلامت
0

بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس

بزرگ کردن آلت تناسلی
بازدید 133

بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس

اعتماد به نفس در آقایان یا فقدان آن در رابطه با اندازه دستگاه تناسلی ممکن است از نظریه تکاملی ناشی باشد که مردان دارای آلت تناسلی قوی تر و بزرگ تر، بهتر هستند.

در حال حاضر بارها اثبات شده است که اندازه دستگاه تناسلی واقعا مهم نیست.

مردان هنوز فکر می‌کنند که آلت تناسلیشان به اندازه کافی برای راضی کردن همسرشان بزرگ نیست، از طرف دیگر زنان ادعا می‌کنند که این موضوع برای ایشان واقعاً ناراحت کننده نیست.

بر اساس داده‌های علمی، طول آلت تناسلی به هیچ عنوان بر قدرت باروری اثرگذار نیست و بر طبق اطلاعاتی که از گروهی از زنان به دست آمده، در واقع معیار عملکرد آلت تناسلی برای آن ها زیاد مهم نیست، مگر این که آلت تناسلی آن ها طبیعی نباشد، یعنی بیش از حد کوچک یا بیش از حد بزرگ باشد.

این موضوع بین آقایان بسیار زیاد می باشد، اما یک باور رایج این است که مردان به اندازه آلت تناسلی خود افتخار می‌کنند و اگر فکر کنند که آلت تناسلی آن ها اندازه مناسب ندارد، مردانگی کمتری را احساس خواهند کرد.

 خیلی از افراد محصولات مختلف بزرگ کردن آلت تناسلی مانند قرص ها را امتحان می‌کنند.

آقایان باید بدانند که تاکنون هیچ گونه قرصی برای بزرگ کردن آلت تناسلی نتوانسته موثر واقع شود.

بنابراین بهترین توصیه برای هر مردی که مایل است به بزرگ کردن آلت تناسلی بپردازد، قبل از هرچیز مشاوره با یک پزشک متخصص می باشد.

اگر در مورد افزایش آلت تناسلی خود به گزینه درمانی فکر می‌کنید و علاقه به انجام عمل جراحی ندارید، وقت آن است که گزینه‌های درمانی تزریق ژل را مورد بررسی قرار دهید.

یکی از بهترین روش های درمانی موثر که می‌تواند نتایج خوبی را برای شما رقم بزند و عوارض جانبی کمی دارد، تزریق ژل است.

انتظارات واقع گرایانه سبب می شود شما اطمینان حاصل کنید که از نتایج خود راضی هستید.

پزشکان متخصص کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد، بزرگ کردن آلت تناسلی را با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس برای شما انجام می دهند و شما بعد از بهبودی کامل می توانید از نتایج به دست آمده لذت ببرید.

جهت مشاوره می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل ردکسیس چیست؟

ردکسیس یک پرکننده تزریقی می باشد که مواد فعال آن عبارتند از اسید هیالورونیک که یک ماده طبیعی است و حاوی کلاژن و الاستین می باشد.

همچنین ردکسیس توانایی ایجاد هیدرا تایسون (آبرسانی) گسترده برای نرم شدن پوست و بهبود آن را دارد.

تزریق به طور کامل یک روش ایمنی می‌باشد و بلافاصله نتایج رضایت بخش آن قابل مشاهده است و جزء درمان های سرپایی می باشد، که عوارض زیادی را با خود ایجاد نمی کند، به طوری که می توان تنها ظرف ۲۰ دقیقه بعد از تزریق مرخص شد و به فعالیت‌های عادی روزانه مشغول شد.

 این تزریق بلافاصله سبب افزایش کلفتی آلت تناسلی خواهد شد، در حالی که با استفاده از یک افزایش دهنده طول (اکستندر) مدت زمانی مشخص برای افزایش سایز به کار می‌رود.

عمل افزایش طول آلت تناسلی باید برای چندین ماه و ده تا بیست دقیقه در روز انجام شود، تا بتوان نتایج قبلی را بهبود بخشید.

اگر شما نیز برای بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس می‌خواهید اقدام کنید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می گیرد، که می توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

مزایای بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس

بزرگ کردن آلت تناسلی با کمک ژل تزریقی ردکسیس، نسبت به جراحی مزایای بسیار زیادی را دارد از جمله:

. تزریق این ژل، یک روش ساده، با کمترین درد و ناراحتی و با آستانه تحمل خوب برای فرد متقاضی می باشد. این روش درمانی قابل انجام در مطب است و فقط چند دقیقه زمان نیاز دارد.

. بعد از یک جلسه درمان، اندازه آلت تناسلی می تواند تا ۲۰ درصد افزایش داشته باشد، در صورتی که تمایل دارید اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهید باید تکرار درمان دوباره صورت گیرد.

. از آن جایی که تزریق ژل ردکسیس طول آلت تناسلی را افزایش نمی دهد، این روش تقویت دستگاه تناسلی، در زمانی که آلت تناسلی در حالت نعوظ نیست آن را به آن ظاهر بزرگ تر می‌کند.

. نتایج طبیعی به دست آمده از این روش درمانی تا سال‌ها می تواند ماندگاری داشته باشد.

. این روش با پروتز آلت تناسلی سازگاری کامل دارد و می‌تواند حالت راحت تر و نرم تری را در اطراف پروتز آلت تناسلی ایجاد کند.

اهمیت مشاوره قبل از بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس

اگر شما می‌خواهید عملکرد خود را بهبود ببخشید، اعتماد به نفس کاهش یافته خود را افزایش دهید و حس مردانگی بیشتری داشته باشید، به همین دلیل است که تمایل دارید اندازه دستگاه تناسلی خود را افزایش دهید.

بنابراین اگر روی آلت تناسلی خود محصولات گوناگونی را آزمایش کرده اید، سعی کنید داروهایی که احتیاج به تجویز پزشک ندارد سر خود تزریق نکنید ( این داروها واقعا حجم دستگاه تناسلی را افزایش نمی‌دهد زیرا برای یک مدت خاص آن ها را بزرگ می کند).

احتمالاً شما در پایان به اندام جنسی خود آسیب وارد می کنید .

اگر به آناتومی دستگاه تناسلی خود نگاهی بیندازید، ساختارهایی وجود دارند که نقش بسیار مهمی در دستگاه تناسلی دارند و شما به این ساختار آسیب وارد می‌کنید و ممکن است که با یک مشکل واقعا جدی روبه‌رو شوید.

همچنین مواد شیمیایی هستند که ممکن است در دراز مدت به بافت دستگاه تناسلی آسیب وارد کنند.

بنابراین شما باید درباره مواد مورد استفاده و روش به کاربرده شده بسیار مراقب باشید.

به طور خلاصه موضوع این است که شما می خواهید مردانگی خود را بهبود ببخشید، بنابراین بهترین راه برای حل مشکلات در ناحیه تناسلی، سرمایه گذاری در روشی است که نه تنها نتیجه می دهد بلکه روشی ایمن و موثر باشد.

 اگر آسیب به دستگاه تناسلی شما وارد شود، این امر منشاء یک تجربه بد بسیار طولانی و احتمالاً دردناک می‌شود.

بنابراین همیشه قبل از انجام هرگونه درمان بدون نسخه پزشک، برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی خود با یک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه مشورت داشته باشید.

نکات پیش از انجام روش تزریق

قبل از انجام این روش درمانی، اطمینان حاصل کنید که به طور کامل از این روش درمانی اطلاع دارید، درک کاملی از این روش به دست آورید و از لحاظ احساسی، جسمی و ذهنی برای تغییراتی که از طریق عمل جراحی ایجاد می‌شود، آماده شوید.

پزشک نیز اطمینان حاصل خواهد کرد که فرد متقاضی، قبل از انجام این روش رضایت آگاهانه دریافت کرده است.

پزشک متخصص می داند که این موضوع برای اکثر آقایان بسیار حساس می باشد.

آن ها برای حس اعتماد شما احترام و ارزش قائل هستند، سوالاتی که در ذهن شما ایجاد می شود یا حساسیت هایی که پیدا کرده اید را به دقت گوش می دهند و به صورت محرمانه پاسخ آن ها را خواهند داد. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان و راحتی در مورد اهداف خود مشورت داشته باشید.

فرایند درمان

یک سوزن بسیار کوچک، دقیقاً در زیر پوست دستگاه تناسلی قرار خواهد گرفت و ژل تزریقی ردکسیس توسط آن به آلت تناسلی تزریق می‌شود.

این تزریق روند تولید کلاژن طبیعی در بدن را نیز تحریک خواهد کرد و منجر به ایجاد یک دستگاه تناسلی بزرگ تر خواهد شد.

آلت تناسلی را می توان حتی با استفاده از تزریق مجدد، بزرگ‌تر و کلفت تر کرد.

این روش نتایج بسیار قابل پیش بینی دارد، تا مدتی دوام دارد و به خوبی می‌توان آن را تحمل کرد.

اگر این روش زیر نظر یک متخصص با تجربه و حرفه ای انجام گیرد بهترین نتیجه را ایجاد خواهد کرد.

عوارض

شایع‌ترین مشکلات بعد از بزرگ کردن الت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس، به طور کلی ناراحتی اولیه، تورم موقت و کبودی می باشد.

واکنش آلرژی نیز می‌تواند اتفاق دیگری باشد، اما با وجود جدیدترین مواد تزریقی امروزی وقوع این واکنش بسیار نادر است.

احتمال ایجاد عفونت همیشه وجود خواهد داشت، اما بسیار کم می باشد و به راحتی می توانید آن را درمان کنید.

اگر شما در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل داشته باشید، هرگز با عوارض جانبی روبه‌رو نمی شوید و عوارض معمول ان که شامل تورم و کبودی در عرض چند روز است بهبود پیدا می کند.

شما می توانید با خیالی آسوده بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس را در کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک انجام دهید، از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود ایجاد کنید.

در این کلینیک تمام خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می گیرد.

چه مدت زمان بعد از تزریق طول می‌کشد تا نتایج قابل مشاهده باشد؟

بهبودی بلافاصله بعد از انجام تزریق مشاهده می‌شود و معمولاً افزایش طول و قطر آلت تناسلی در عرض ۲ تا ۴ هفته قابل مشاهده خواهد بود و اکثر آقایان در عرض چند روز بعد از انجام تزریق بهبودی کامل را به دست می‌آورند.

برای بهبودی نتایج بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس، می‌توانید ۶۰ تا ۹۰ روز یک بار یا تا هنگامی که نتایج مورد نظر حاصل شود، این درمان را انجام دهید.

هزینه بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس

جراحی های زیبایی مانند بزرگ کردن آلت تناسلی در مقایسه با روش‌های دیگر گران نخواهد بود، بلکه این روش‌ ارزان قیمت به شمار می‌رود، زیرا روش‌های جراحی جزئی می باشند.

جراحی های دیگر ممکن است با توجه به نوع بیماری لازم باشد که هزینه آن ها چند برابر هزینه های بزرگ کردن آلت تناسلی باشد.

سلامت و به دست آوردن نتایج مثبت، نسبت به سایر عوامل اهمیت زیادی دارد پس هرگز هزینه را ملاک قرار ندهید و برای بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس به یک کلینیک معتبر و یک پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

 شما می توانید برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی خود با کمک ژل به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید.

در این کلینیک هزینه بر اساس نوع ژل استفاده شده، مقدار بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس، میزان تزریق شده ژل و دستمزد پزشک مشخص خواهد شد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس، می توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید.

خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره مند شوید.

متقاضیان درمان

متقاضیان مناسب برای بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس، افرادی هستند که شرایط زیر در آن ها وجود دارد:

. قطر و ضخامت دستگاه تناسلی آنذها از حد طبیعی کمتر است.

. به دلیل کوچک بودن الت تناسلی اعتماد به نفس پایینی دارند.

. ابتلا به علائم زود انزالی که در طول زندگی ۳۰ درصد از آقایان یا بیشتر با آن روبه‌رو هستند.

. داشتن انتظارات واقع بینانه از آن چه که می توان و نمی توان با کمک از فیلر های تزریقی به دست آورد.

با توجه به طیف وسیعی از تحقیقات صورت گرفته، این نتیجه به دست آمده که متوسط طول آلت تناسلی مردان به صورت زیر می باشد:

. طول آلت تناسلی آن ها در حالت خوابیده بین ۷ تا ۱۰ سانتی‌متر است.

. دور آلت تناسلی آن ها در حالت خوابیده بین ۹ تا ۱۰ سانتی‌متر است.

. طول آلت تناسلی آن ها در زمان نعوظ بین ۱۲ تا ۱۶ سانتی متر است.

. دور آلت آن ها در حالت نعوظ حدود ۱۲ سانتی متر است.

بیمارانی که به دنبال راه حلی برای کوچک بودن آلت تناسلی خود هستند، اغلب تصویری نادرست از آن چه که در واقعیت است دارند.

بنابراین بحث در خصوص درک شما از اندازه دستگاه تناسلی و داشتن انتظارات روشن و واقع بینانه از نتیجه ای که از روش های بزرگ کردن آلت تناسلی قابل دستیابی است، مهم می باشد.

این موضوع در جلسات مشاوره مورد بررسی قرار می گیرد و شما می توانید تمام سوالات و دغدغه های خود را قبل از انجام درمان بپرسید.

در شرایط زیر ژل تزریقی ردکسیس مناسب نیست:

. مشکلات جدی سلامتی مانند بیماری‌های شدید عفونی، عوارض عروقی، لنفاوی و …

. سابقه حساسیت به ژل های حاوی هیالورونیک اسید

. سابقه روش‌های جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

. داشتن بیماری های آمیزشی فعال.

کدام نوع ژل برای بزرگ کردن آلت تناسلی بهتر است؟

انواع گوناگونی از محصولات تزریقی در بازار وجود دارند که در کلینیک های گوناگون اغلب به دلیل هزینه از یک محصول خاص و ویژه استفاده می شود.

با این که هر محصول می‌تواند مزایا و نتایج مخصوص به خود را داشته باشد، اما تجربه نشان داده که بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس، تاثیر بسیار خوبی را به جای گذاشته است.

مراقبت های بعد از بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس

این درمان کاملاً محرمانه می‌باشد، هیچ جزئیاتی در خصوص شما با فرد دیگر در میان گذاشته نخواهد شد و درمان بزرگ کردن آلت تناسلی با کمک ژل تا مدتی باقی خواهد ماند.

بعد از درمان شما نیازی به استراحت کردن یا گذراندن دوره نقاهت و ریکاوری سخت و طولانی نخواهید داشت، این بدان معناست که به محض اتمام درمان می‌توانید فعالیت‌های عادی روزانه خود ادامه دهید.

ممکن است که در حد بسیار جزئی کبودی حاصل شود که این کبودی می تواند تا دو هفته باقی بماند و بعد از آن برطرف خواهد شد، اما تاثیر جنسی نخواهد داشت.

با این حال توصیه می شود که به مدت حداقل دو روز بعد از تزریق ژل، از برقراری رابطه جنسی و دیگر فعالیت های جنسی خودداری کنید.

 

آیا این درمان با درد همراه است؟

درد کمی می تواند که در این روش درمانی وجود داشته باشد.

ژل مورد استفاده حاوی لیدوکائین می‌باشد که بلافاصله با وارد شدن در ناحیه مورد نظر بی حسی ایجاد می‌کند.

همچنین این ناحیه بی حس و سر می شود که این امر می‌تواند به کاهش درد کمک کند و با منقبض کردن رگ های خونی سبب جلوگیری از کبودی شود.

با استفاده از آرنیکا قبل و بعد از تزریق ژل نیز می‌توانید میزان کبودی را به حداقل خود برسانید.

ماندگاری بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس چقدر است؟

سازندگان ژل ردکسیس ادعا می‌کنند که ماندگاری این محصول می‌تواند تا یک سال و حتی بیشتر باشد.

این ژل در خیلی از افراد می‌تواند تا یک سال باقی بماند، اما در بعضی دیگر ممکن است که چند ماه کمتر ماندگاری داشته باشد.

بدن هر فرد به طور متفاوت ژل را تجزیه خواهد کرد و ضخامت بافت پوست و عضلات هر یک با دیگری نیز متفاوت می باشد.

به طور معمول افراد متقاضی بین ۲ تا ۶ ماه می توانند تاثیرات این روش درمانی را مشاهده کنند و سپس به وضعیت قبل از انجام عمل باز خواهند گشت.

تقویت دور آلت تناسلی با روش های پرکننده چگونه انجام می‌شود؟

پزشک از پرکننده های ایمن و موثر حاوی هیالورونیک اسید استفاده خواهد کرد، که سبب تقویت قطر فیزیولوژیکی در برابر فشارهای خارجی می شود.

خاصیت ارتجاعی بیولوژیکی ماده به دستگاه تناسلی در حالت خوابیده و نعوظ به صورت طبیعی احساس خواهد شد.

این بیماران ظاهر زیبای و بسیار رضایت بخش و بادوام را به دست می‌آورند.

این روش حتی می‌تواند برای تقویت دور آلت تناسلی در افرادی که کاشت آلت تناسلی انجام داده اند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

پزشک باید تخصص آناتومی و فیزیولوژی بدن و دستگاه تناسلی را داشته باشد.

تحقیقات نشان داده که ۹۰ درصد شرکای جنسی مرد، افزایش قطر آلت تناسلی را بر افزایش طول آن ترجیح می‌دهند که ۸۵ درصد افراد متقاضی به طور کامل یا بیشتر از نتایج درمان راضی هستند.

۹۰ درصد از افراد بعد از یک سال هیچ گونه عارضه ای را در اثر استفاده از پرکننده ها گزارش نکرده اند.

از همه مهم‌تر نتایج نهایی انجام این درمان در خیلی از افراد بسیار مناسب و خوب می‌باشد‌.

روش تقویت آلت تناسلی فقط باید توسط یک متخصص با تجربه و ماهر و دارای گواهینامه تحت استاندارد سخت‌گیرانه پزشکی صورت گیرد.

قبل از انجام درمان سابقه پزشکی فرد به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.

زمانی که بیمار مناسب تشخیص داده شد، پزشک با کمک از کرم‌های بی حسی آلت تناسلی را بی‌حس می‌کند و پرکننده هایی که برپایه اسید هیالورونیک اسید می باشند به آرامی و با دقت در زیر لایه های سطحی آلت تناسلی تزریق خواهد کرد.

این کار سبب افزایش قطر آلت تناسلی و کاهش حساسیت انتهای عصب می شود.

از آن جایی که خیلی از مواد پرکننده حاوی لیدوکائین هستند، فرد متقاضی در طول درمان هیچ گونه درد و راحتی احساس نخواهد کرد.

قطر آلت تناسلی تا چند روز می‌تواند بیشتر شود؟

افزایش قطر الت تناسلی در هر فرد بستگی به مقدار ماده پرکننده تزریق شده به آلت تناسلی آن دارد.

به صورت کلی به چه میزان تزریق نیاز است؟

برای رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد نظر اکثر افراد متقاضی بین شش تا دوازده تزریق نیاز دارند.

با استفاده از این روش و در نتیجه تعداد سرنگ ها، به طور معمول افزایش قطر آلت تناسلی می تواند در حدود ۱۵ تا ۳۵ درصد افزایش داشته باشد.

بعد از انجام درمان چه انتظاری باید داشت؟

بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس، یک روش سرپایی می باشد که معمولاً حدود یک ساعت زمان نیاز دارد.

پزشک ماده پرکننده را به درون آلت تناسلی تزریق خواهد کرد و نغوظ شما ممکن است که ۳ تا ۴ ساعت بعد از انجام درمان نیز ادامه داشته باشد.

دارو برای راحتی و امنیت شما ارائه خواهد شد.

برای اطمینان از بهبودی کامل، پزشک طی مدت کوتاه شما را تحت نظر قرار خواهد داد.

فعالیت ها و کارهای روزمره بلافاصله بعد از انجام درمان از سر گرفته می‌شود و نیازی به هیچ گونه بستری برای انجام این درمان نیست.

فقط بیماران باید یک هفته قبل از درمان، از فعالیت ها و ورزش های سنگین خودداری کنند.

برقراری رابطه جنسی و خود ارضایی در دو هفته اول ممنوع می باشد و بعد از آن می توانید این فعالیت‌ها را انجام دهید.

نتایج ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد، این نتایج تضمین شده نیست.

اثرات و نتایج

تزریق ژل ردکسیس می تواند باعث بزرگ شدن آلت تناسلی شود.

این امر می‌تواند اثراتی مانند افزایش اعتماد به نفس در آقایان را به دنبال داشته باشد، آن ها به برقراری رابطه جنسی میل بیشتری داشته باشند و رابطه جنسی لذت بخش‌تری را تجربه کنند.

مدت ماندگاری پرکننده های پوستی، بستگی به مارک انتخاب شده‌ آن دارد.

تولیدکنندگان ژل ها ادعا کنند که پرکننده های آن ها می تواند در حدود ۱۲ تا ۲۴ ماه دوام داشته باشد.

پزشکان از پرکننده هایی استفاده می کنند که طول عمر بالا دارند.

توجه به این نکته مهم است که بدن هر فرد نیز نسبت به رفتار، سن و متابولیسم او عمل کرده، پرکننده به تدریج در بافت‌های اطراف متلاشی می‌شود و در نتیجه سبب تغییر در قطر آلت تناسلی خواهد شد.

با کاهش اثرات اولیه، فرد می‌تواند تزریق اضافه انجام دهد.

سوالات متداول

احتمال ایجاد توده در تزریق ژل چقدر است؟

اگر تزریق توسط دکتر متخصص انجام شود، احتمال ایجاد توده بسیار کم است.

اگر از نتایج راضی نباشم آیا می توان نتیجه را تغییر دهم؟

بله متخصص می‌تواند برای حل محلول پرکننده، آنزیم مورد نظر را تزریق کند‌.

. آیا می توانم در یک روز تزریق انجام دهم و سپس به سرکار خود باز گردم؟

بله خیلی از افراد متقاضی، به مطب مراجعه می‌کنند و بعد از انجام درمان به محل کار خود می روند.

این روش درمانی نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد.

. قرار ملاقات از ابتدا تا انتها چقدر زمان نیاز دارد؟

به طور کلی مشاوره و روش انجام درمان، در کل یک ساعت بیشتر طول نمی‌کشد.

. احساس پر کننده به آلت تناسلی واقعی چقدر است آیا واضح است؟

بیشتر افراد متقاضی، این تاثیر را طوری توصیف می‌کنند که گویا آلت تناسلی آن ها وزن پیدا کرده است، بنابراین آلت تناسلی مردان ضخیم‌تر، چاق‌تر و سنگین‌تر تصور می شود.

. چه زمانی متوجه نتایج می شوم؟

بلافاصله بعد از تزریق شما می توانید که متوجه نتایج این درمان شوید، اما پرکننده ها گسترش می‌یابند و نتایج نهایی این تزریق بعد از گذشت دو هفته قابل مشاهده خواهد بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل

پیوند v-y برای افزایش طول آلت تناسلی

درمان خانگی برای افزایش طول آلت تناسلی

نتیجه گیری

میلیون‌ها مرد در سرتاسر دنیا در حال حاضر از اندازه دستگاه تناسلی خود راضی نیستند، که این موضوع به راحتی می‌تواند سبب کاهش اعتماد به نفس و ضربه به رابطه جنسی دلخواه شود.

زمانی که از بدن خود ناراضی هستید، داشتن رابطه جنسی در سطح بالا در رختخواب می تواند دشوار باشد.

بزرگ کردن آلت تناسلی در گذشته مستلزم انجام عمل جراحی پرخطر بوده است، اما دیگر چنین چیزی نیاز نیست و با کمک از یک پرکننده تزریقی بی خطر و ایمن می توانید سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهید.

پرکننده‌های آلت تناسلی مردانه، محصولات طبیعی می باشند که به صورت مستقیم به آلت تناسلی تزریق می‌شوند.

در این تزریق از مواد مشابه و ترکیباتی که اغلب برای برطرف کردن چین و چروک و خطوط صورت استفاده می شود، بهره می برند.

افزودن پرکننده به پوست آلت تناسلی، بلافاصله اندازه آلت و میزان اعتماد به نفس در آقایان را می تواند افزایش دهد.

بیشتر افراد متقاضی، افزایش طول و حجم آلت تناسلی را مشاهده می‌کنند.

بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی، می تواند یک پرکننده بلند مدت و غیر دائمی باشد که به مدت ۱۲ تا ۱۸ ماه، می تواند با خود ماندگاری داشته باشد.

اگر شما نیز علاقه دارید از مزایای تزریق ژل برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود استفاده کنید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار آن بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/BIsq2

نماشا:

https://www.namasha.com/v/cYdEVci4

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

خودرو
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
موبایل
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
مد و لباس
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.