لیوسا سلامت
1

انواع لیفت های بینی

لیفت های بینی
بازدید 118

انواع لیفت های بینی

همانطور که می‌دانید بینی نقش اصلی در زیبایی صورت را دارد لیفت های بینی بهترین گزینه برای افرادی به شمار می‌رود که به جای تغییر در اندازه بینی به دنبال تغییر فرم آن می‌باشند اما لیفت بینی به چه روش‌هایی می‌تواند انجام شود؟

انواع تکنیک‌های لیفت بینی را می‌توان در دو دسته کلی قرار داد روش‌های جراحی و روش‌های غیر جراحی البته هر کدام از این روش‌های مطرح شده خود دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشند، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اینکه تصمیم گیری در خصوص لیفت بینی داشته باشید با جوانب مختلف هر کدام از تکنیک‌های آن آشنا شوید و با آگاهی کامل بهترین روش را برای تغییر در فرم بینی خود انتخاب کنید ما در ادامه هر آنچه باید در رابطه با انواع لیفت‌های بینی بدانید را برای شما بیان می‌کنیم و آنها را مو به مو بررسی خواهیم کرد.

کلینیک زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

لیفت بینی چیست؟

از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد تغییرات جزئی در آن می‌تواند در ظاهر شما تفاوت بسیار زیادی را ایجاد کند لیفت بینی یک روش غیر جراحی به شمار می‌رود پزشکان متخصص این روش را بسیار کارآمد و بدون خطر می‌دانند انجام لیفت بینی در مقابل عمل جراحی بینی عوارض کمتری را با خود به دنبال دارد زیرا در این روش از سوزن استفاده می‌شود و شباهتی به جراحی سنگین نخواهد داشت اما تاثیرات آن دائمی نخواهد بود و بین ۶ ماه تا یک سال می‌تواند حفظ شود.

نگاه کلی به انواع لیفت‌های بینی

به روی کار آمدن روش‌های جدید برای داشتن یک بینی زیبا و متناسب با فرم صورت یک رویا نخواهد بود روش‌های متعددی وجود دارد که هر یک برای گروهی از افراد می‌تواند مناسب باشد بنابراین به آنچه بیان شده تکنیک‌های لیفت بینی را به دو دسته تقسیم می‌کنند که ما در ادامه معرفی کلی از هر یک ارائه خواهیم داد.

. جراحی لیفت بینی

این جراحی گزینه مناسب برای افرادی می‌باشد که قصد دارند تغییرات قابل توجهی را در صورت خود ایجاد کنند به کمک این روش شاهد تغییرات دائمی در اندازه، شکل و عملکرد بینی خواهید بود اگرچه این جراحی بیشتر با هدف زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد این روش می‌تواند به اصلاح مشکلات تنفسی نیز کمک بسیار زیادی کند به کمک این روش حتی آسیب‌های وارد شده در بینی که بر اثر تصادف یا ورزش اتفاق افتاده نیز قابل اصلاح می‌باشد.

. تکنیک غیر جراحی لیفت بینی

روش‌های غیر جراحی که به عنوان تکنیک‌های غیرتهاجمی نیز شناخته می‌شوند گزینه مناسب برای افرادی است که به هر دلیلی نمی‌خواهند زیر تیغ جراحی بروند به کمک این روش اصلاحی بعضی از ناهنجاری‌های بینی مانند ناهمواری و برجستگی‌ها امکان‌پذیر می‌باشد. تغییر در نوک بینی و برطرف کردن سایر نواقص آن با کمک این روش ممکن به نظر خواهد رسید. خبر خوش در خصوص این روش نتایج آنی و فوری می‌باشد با این وجود باید بیان کنیم که تکنیک‌های غیر جراحی ماندگاری دائمی و طولانی مدتی ندارند و نیاز به تکرار برای آنها وجود دارد دو تکنیک مطرح شده یعنی جراحی لیفت بینی و روش غیر تهاجمی از پروسه کار گرفته تا نتایج نهایی آن تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر دارند.

جراحی بینی معمولاً بین ۱ تا ۳ ساعت زمان نیاز دارد در حالی که روش‌های غیر تهاجمی تنها حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه به طول می انجامد. بهبودی بعد از انجام جراحی بینی و امکان مشاهده نتایج نهایی ان بعد از گذشت ۶ تا ۸ هفته طول خواهد کشید در حالی که با کمک روش‌های غیر تهاجمی فورا می‌توانید که به زندگی عادی و روزمره خود ادامه دهید از طرفی نتایج به دست آمده از تکنیک در مدت زمان کوتاهی نیز قابل مشاهده می‌باشد در آخرین بخش مقایسه این دو روش به هزینه نهایی آنها می‌توان اشاره کرد هزینه روش‌های غیر تهاجمی در مقایسه با روش‌های جراحی بسیار کمتر خواهد بود با این حال با انجام روش‌های غیر جراحی هر چند وقت یکبار نیاز دارید که دوباره ترمیم انجام دهید.

بررسی روش‌های غیرتهاجمی لیفت بینی

حالا که آشنایی اولیه با انواع روش‌های غیرتهاجمی بینی را پیدا کردید نوبت به بررسی انواع تکنیک‌ها به دنبال مزایا و معایب آن خواهد رسید در خصوص انواع روش‌های غیرتهاجمی لیفت بینی چه می‌دانید؟ کدام راهکارها می‌تواند گزینه مناسب برای شما باشد؟

. لیفت بینی به کمک تزریق ژل و فیلر

یکی از ساده‌ترین روش‌های لیفت بینی فرم دهی به بینی با کمک فیلر می‌باشد به کمک این روش انواع مختلفی از ناهنجاری‌ها در بینی قابل اصلاح می‌باشد، برطرف کردن برجستگی، اصلاح نوک بینی و لیفت آن، برجسته کردن قسمت‌هایی از بینی و هموار کردن پل بینی از جمله کاربردها در تزریق ژل به شمار می‌رود با وجود کاربردهای زیادی که این تکنیک با خود به دنبال دارد تزریق فیلر برای تمام افراد نمی‌تواند گزینه مناسب شما رود برای مثال اگر علاقه دارید که بینی شما کمی کوچک‌تر به نظر برسد یا قوز بینی برداشته شود بهتر است که به سراغ دیگر روش‌ها بروید در این روش از انواع فیلرها برای اصلاح در فرم بینی استفاده می‌شود که برخی از مشهورترین آنها عبارتند از:

. هیالورونیک اسید

. ژل پلی اکریل آمید

. پلی اتیل متیل اکریلات

. هیدروکسی لا پاتیت کلسیم

قبل از تصمیم گیری در خصوص این روش بیایید نگاهی به معایب و همچنین مزایای آن بیندازیم.

مزایا و معایب تزریق فیلر به بینی

آنچه باید در خصوص تزریق ژل به بینی بیان کنیم موقتی بودن این روش درمانی می‌باشد، ماندگاری فیلرهای استفاده شده در این روش می‌تواند بین چند ماه تا دو سال تخمین زده شود بعد از این مدت برای اصلاح و ترمیم مجدد باید به پزشک مراجعه کنید.

مهمترین مزیت لیفت بینی با کمک این روش را باید قابلیت اصلاح آن دانستن بدین معنا که اگر از نتایج نهایی این روش درمانی رضایت نداشتید این امکان برای شما وجود دارد که در جلسات بعدی فرم آن را اصلاح کنید.

مزیت دیگر این روش درمانی هزینه معقول آن می‌باشد تزریق فیلر نسبت به دیگر روش‌ها هزینه کمتری را با خود به دنبال دارد و نتایج نهایی حاصل از آن بعد از گذشت یک هفته به طور کامل قابل مشاهده می‌باشد در نهایت نمی‌توان که عوارض ناچیز این روش درمانی را نیز نادیده گرفت بعد از تزریق ژل معمولاً با کبودی و تورم خفیف روبرو خواهید شد که در مقایسه با دیگر روش‌ها می‌توان از آن چشم پوشی کرد در خصوص تزریق فیلر برای لیفت بینی باید انتظاراتی در حد معقول داشته باشید و از این روش انتظار معجزه نداشته باشید.

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با کمک نخ روشی به روز می‌باشد که این روزها طرفداران بسیار زیادی به خود جلب کرده است این روش غیر تهاجمی برای لیفت نوک بینی کاربرد دارد، جالب است بیان کنیم که در این روش از نخ‌هایی استفاده می‌شود که بعد از کوتاه مدت جذب بدن خواهند شد اما لیفت بینی با نخ چگونه انجام می‌شود؟

برای شروع فرایند ابتدا از بی‌حسی موضعی استفاده خواهد شد و در ادامه پزشک نخ‌ها را از قسمت‌های فوقانی وارد بینی خواهد کرد و آن را از نوک بینی خارج می‌کند شاید فکر کنید که بعد از جذب نخ این احتمال وجود دارد که بینی شما دوباره به حالت قبل خود بازگردد اما این اتفاق نخواهد افتاد در واقع نخ مورد استفاده در این روش سلول‌های پوستی را تحریک به تولید کلاژن خواهد کرد و بدین گونه ماندگاری این روش درمانی می‌تواند افزایش بیشتری پیدا کند.

نگاهی به مزایای لیفت بینی با نخ

حتماً شما هم در خصوص لیفت بینی با کمک نخ و محبوبیت این روش درمانی آشنا شده‌اید اما مگر این تکنیک چه مزایایی را می‌تواند با خود به دنبال داشته باشد؟

. این روش آسیب زیادی به بافت بینی و عروق آن وارد نخواهد کرد.

. نتایج نهایی از لیفت بینی با کمک نخ به مدت دو سال می‌تواند با خود ماندگاری داشته باشد.

. نخ‌های مورد استفاده در این روش باعث بروز آلرژی و حساسیت نخواهند شد.

.امکان تنظیم نوک بینی با توجه به سلیقه شما وجود خواهد داشت.

. فرایند لیفت با کمک نخ فقط در مدت زمان ۱۵ دقیقه انجام می‌شود.

. عوارض ناشی از این روش درمانی ناچیز و کوتاه مدت است.

آیا لیفت بینی با نخ عوارضی با خود به دنبال دارد؟

از آنجایی که لیفت بینی با کمک نخ‌های قابل جذب انجام می‌شود ظرف مدت ۶ تا ۸ ماه این نخ‌ها جذب بدن می‌شوند، از جمله عوارضی که ممکن است در این روش درمانی ایجاد شود می‌توان به درد و تورم بسیار خفیف اشاره کرد با این حال عوارض مطرح شده بعد از گذشت دوره ۲ تا ۳ روزه برطرف خواهد شد. خطر ایجاد عفونت بعد از انجام این روش درمانی بسیار کم می‌باشد با این حال احتمال آن صفر نخواهد بود با کمک از آنتی بیوتیک‌ها می‌توانید به راحتی از ایجاد هرگونه عفونت جلوگیری کنید.

آشنایی با مراقبت‌های بعد از لیفت بینی با نخ

همه ما به خوبی می‌دانیم که مراقبت‌های بعد از انجام هر روش در کسب نتایج دلخواه تاثیرگذاری بالایی دارد در رابطه با روش لیفت بینی با نخ نیز این موضوع صدق می‌کند پس از انجام فرایند بعضی از افراد ممکن است که به دلیل استفاده از ماده بی‌حسی دچار حالت تهوع شوند که با نوشیدن آب و مایعات فراوان می‌توانند به راحتی مشکل را برطرف کنند.

سایر مراقبت‌های لیفت بینی با نخ به شرح زیر می‌باشد:

. اگر که با قرمزی یا خارش در پوست روبرو شدید می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید

. به مدت ۴۸ ساعت بعد از لیفت بینی نباید که از لوازم آرایشی روی بینی استفاده نمایید

. به مدت ۱۰ روز از غذاهای نرم و مایعات استفاده کنید

. به مدت دو هفته از جویدن آدامس باید خودداری کنید و نباید صورت خود و مخصوصاً بینی را ماساژ دهید.

نتایج حاصل از لیفت بینی با نخ چه زمانی نمایان می‌شود؟

اگرچه بعد از انجام این روش درمانی نتایج اولیه قابل مشاهده می‌باشد اما برای قضاوت نهایی باید به مدت یک الی دو ماه بعد از انجام درمان صبر داشته باشید اینکه چه مدت زمان می‌برد تا نتایج نهایی خود را نشان دهد بیش از هر عامل دیگری به سن شما بستگی دارد هنگامی که فرصت کافی برای کلاژن سازی وجود داشته باشد نهایتاً نتایج قطعی شما را شگفت زده خواهد کرد.

جراحی لیفت بینی

اگر امکان لیفت بینی از طریق روش‌های غیر جراحی وجود ندارد یا هیچ یک از این روش‌ها برای افراد گزینه مناسبی نیست در اینجا به جراحی لیفت بینی خواهیم رسید این جراحی بر خلاف تصور بیشتر مردم روشی است که در مدت زمان کوتاه انجام می‌گیرد و حتی گاهی بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود با این حال قصد داریم هر آنچه در خصوص این روش باید بدانید را برای شما مطرح کنیم و از تمام جوانب آن شما را آگاه کنیم.

ریسک‌ها و خطرات جراحی لیفت بینی

در روش جراحی لیفت بینی اندازه، شکل و فرم بینی تغییر خواهد کرد و البته مانند هر روش تهاجمی دیگر نیز خطرات مخصوص به خود را می‌تواند به دنبال داشته باشد از جمله خطرات این روش درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. خونریزی

. عفونت

. واکنش بدن به ماده بی‌حسی و یا بیهوشی

. ایجاد مشکلات تنفسی

. تغییر در رنگ پوست و تورم در بینی

اگرچه ممکن است هر یک از این خطرات بیان شده سلامت فرد متقاضی را تهدید کند اما در بیشتر موارد این مشکلات به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد به شرط آنکه شما لیفت بینی با هر کدام از روش‌های بیان شده را در کلینیکی معتبر و توسط پزشک متخصصی انجام دهید، شما می‌توانید با خیالی آسوده انواع لیفت‌های بینی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض ناخواسته در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید و از نتیجه به دست آمده نهایت لذت ببرید.

لیفت های بینی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت های بینی

چگونه باید خود را برای انجام جراحی لیفت بینی آماده کنیم؟

عوامل و فاکتورهای زیادی وجود دارد که می‌تواند روی نتیجه نهایی جراحی بینی تاثیرگذار باشد به همین دلیل لازم است قبل از انجام جراحی، مجموعه‌ای از اقدامات انجام شود که این اقدامات شما را برای انجام جراحی موفقیت آمیز کمک خواهد کرد در ادامه هر یک از این اقدامات را برای شما توضیح خواهیم داد.

. بررسی سابقه پزشکی

سابقه پزشکی و بررسی آن یکی از اصلی‌ترین مراحل آماده شدن برای انجام جراحی لیفت بینی می‌باشد در این مرحله در خصوص اهداف شما از انجام این روش سوال پرسیده می‌شود، سابقه جراحی یا انسداد بینی از جمله عواملی می‌باشد که ممکن است این جراحی را تحت تاثیر خود قرار بدهد به همین دلیل پزشک با بررسی آزمایشات خون سلامت عمومی فرد متقاضی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

. معاینه فیزیکی

معاینه فیزیکی نیز این امکان را برای پزشک جراح فراهم می‌کند که تغییرات پیش رو را به خوبی مشخص کند ضخامت پوست بینی و سختی غضروف در این معاینه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بدین گونه جراح با آگاهی کامل برای جراحی آماده خواهد شد.

. کنترل غذا و دارو

به مدت دو هفته قبل از انجام لیفت بینی با جراحی بهتر است که از مصرف داروهایی که حاوی آسپرین است خودداری کنید علت ممنوعیت این داروها را باید افزایش احتمال خونریزی دانست اگر سیگار مصرف می‌کنید بهتر است که قبل از انجام جراحی آن را قطع کنید چرا که مصرف دخانیات احتمال ابتلا به عفونت را می‌تواند افزایش دهد و از طرف دیگر روند بهبودی را کند می‌کند.

در حین انجام جراحی لیفت بینی چه اتفاقی می‌افتد؟

این جراحی با کمک بی‌حسی موضعی و یا با بیهوشی عمومی انجام خواهد شد در ادامه پزشک برشی در قسمت بین دو سوراخ بینی ایجاد می‌کند و پوست بینی را بلند می‌کند سپس تغییرات لازم را در غضروف و استخوان‌های بینی انجام می‌دهد در این مرحله از شیوه‌های مختلف و متفاوتی استفاده می‌شود چرا که هدف هر فرد از انجام این جراحی نسبت به فرد دیگر متفاوت می‌باشد و در نهایت بعد از اعمال تغییرات لازم بخیه محل برش خورده انجام می‌گیرد.

در این روش ممکن است بینی کوچک‌تر شود یا بنا به خواسته فرد متقاضی حجم آن افزایش پیدا کند اصلاح کلی در فرم بینی در جراحی لیفت بینی به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد.

مراقبت‌های بعد از جراحی لیفت بینی

بعد از انجام جراحی لازم است برای کاهش خونریزی و تورم در بینی به رختخواب بروید و استراحت داشته باشید و سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید در این حالت بینی گرفتگی دارد و پانسمان نیز باید به مدت ۱ تا ۷ روز روی بینی شما باقی بماند برای کاهش احتمال خونریزی و همچنین تورم بیش از اندازه لازم است که مراقبت‌های زیر را انجام دهید:

. از انجام فعالیت‌های سنگین مانند دویدن یا ایروبیک باید خودداری شود.

. برای جلوگیری از یبوست بهتر است از غذاهای حاوی فیبر استفاده کنید.

. دندان‌های خود را به آرامی مسواک بزنید.

. زمان بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید حتماً از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.

نگاهی به مزایای جراحی لیفت بینی

زمانی که صحبت از انجام جراحی لیفت بینی و رفتن زیر تیغ جراحی می‌شود افراد زیادی استرس می‌گیرند با این حال هیچگاه نمی‌توان منکر نتایج طولانی مدت و مثبت این روش درمانی شد افزایش اعتماد به نفس و همچنین نتایج مطلوب حاصل از این روش درمانی افراد زیادی را به انجام این فرایند تشویق کرده است با این حال اگر که به دنبال دلایل بیشتر برای قانع کردن خود می‌گردید می‌توانید نگاهی به مزایای این روش درمانی بیندازید:

. امکان افزایش و همچنین کاهش اندازه بینی

. امکان شکل دادن به سوراخ‌های بینی

. امکان لیفت نوک بینی و اصلاح فرم آن

. امکان کوتاه کردن پل بینی

. متناسب کردن بینی و هماهنگی آن میان اجزای صورت

. تمام این مزایا به کمک این جراحی ساده می‌تواند قابل دستیابی باشد و تنها کافیست که از یک متخصص با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

شما می‌توانید با خیالی آسوده عمل لیفت بینی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد را زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید و به نتایج مورد دلخواه خود دست پیدا کنید در این کلینیک انواع روش‌های زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید.

لیفت بینی برای چه افرادی مناسب است؟

بدون شک تغییراتی که در انجام عمل جراحی بینی صورت می‌گیرد در لیفت بینی قابل مشاهده نخواهد بود افرادی که در تیغه بینی برجستگی کوچک دارند و یا دچار عدم تقارن جزئی می‌باشند می‌توانند که این روش را انتخاب کنند همچنین برای افرادی که در گذشته جراحی بینی انجام داده‌اند و در بخش‌های جزئی از نتیجه عمل رضایت ندارند لیفت بینی می‌تواند گزینه مناسب به شما رود البته افرادی که قبلاً جراحی بینی انجام دادند باید در انتخاب پزشک دقت بسیار بیشتری داشته باشند، تزریقات در این افراد به تخصص و مراقبت بیشتر نیاز دارد بعضی از افراد به دنبال نتایج فوری می‌باشند و یا به هر دلیلی نمی‌خواهند که عمل بینی انجام دهند حتی ممکن است شرایط گذراندن دوره نقاهت در خانه را نداشته باشند پس به این افراد توصیه می‌شود که لیفت بینی به روش غیر جراحی را انجام دهند.

 اگر شما جزو افرادی هستید که بابت تغییرات بعد از انجام جراحی بینی نگران هستید می‌توانید با انجام لیفت بینی تا حدودی این تغییرات را در صورت خود آزمایشی مشاهده کنید و در صورتی که نتایج تغییرات راضی کننده نبود بدون نگرانی و بعد از چند ماه به ظاهر قبل خود باز می‌گردید. افرادی که در تیغه بینی برجستگی کوچک دارند یا دچار عدم تقارن جزئی می‌باشند، افرادی که از عمل بینی ناراضی هستند، افرادی که به دنبال نتایج فوری هستند یا بابت تغییرات دائمی در بینی نگران هستند بهتر است لیفت بینی را انتخاب کنند.

برآورد هزینه‌های انواع لیفت‌ های بینی

حالا که با تکنیک‌های متنوع لیف بینی آشنایی پیدا کردید نوبت آن خواهد رسید که نگاهی به هزینه‌های این روش‌های درمانی و همچنین عوامل موثر بر آن داشته باشید، هزینه‌های روش‌های غیر تهاجمی تفاوت بسیار زیادی با جراحی لیفت بینی دارند تزریق ژل و لیفت بینی با کمک نخ روش‌های موقتی می‌باشند که قطعاً به ترمیم نیاز پیدا می‌کنند با این حال عوامل مختلفی هستند که بر روی هزینه نهایی آنها تاثیرگذار می‌باشند ما در ادامه به بررسی بعضی از این فاکتورها خواهیم پرداخت.

. تجربه و مهارت جراح

ابتدا جراح متخصص مهمترین تصمیم را برای لیفت بینی میگرد که یک جراح با تجربه و با مهارت بالا تا حد زیادی می‌تواند خیال شما را بابت نتیجه نهایی راحت کند بنابراین جای تعجبی وجود ندارد اگر هزینه نسبتاً بالایی را برای انجام فرایند لیفت بینی از شما درخواست کند.

. هزینه بیمارستان یا کلینیک انتخابی

فرایندهای غیر جراحی تزریق فیلر و لیفت بینی با کمک نخ به طور معمول در مطب و کلینیک‌های پزشکی انجام می‌گیرد این روش‌ها نیز معمولاً بسته به موقعیت جغرافیایی هزینه‌های متغیری را می‌تواند برای شما رقم بزند البته اگر جراحی لیفت بینی را در نظر داشته باشید بهتر است که هزینه‌های بیمارستان را نیز به دستمزد پزشک جراح خود اضافه کنید مجموعه این عوامل تعرفه نهایی لیفت بینی را مشخص خواهد کرد.

. استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته

اگرچه به کارگیری تجهیزات به روز و پیشرفته باعث کسب نتایج مطلوب نمی‌شود اما نمی‌توان که تاثیر آن را دست کم گرفت و این مورد نیز یکی دیگر از عواملی است که روی هزینه انجام لیفت بینی تاثیرگذار خواهد بود به طور کلی جراحی لیفت بینی را باید نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت به شمار آورد چرا که نتایج به دست آمده از این روش درمانی دائمی می‌باشد و فرم چهره را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد به همین دلیل هنگام انتخاب پزشک یا کلینیک همه این عوامل باید در نظر گرفته شود.

کدام کلینیک را برای لیفت های بینی انتخاب کنیم؟

انتخاب کلینیک معتبر از میان انبوه کلینیک‌ها که در حال فعالیت می‌باشند می‌تواند کار دشواری باشد برای انتخاب کلینیک مورد نظر خود برای انواع لیفت‌های بینی چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟

. برخورداری از مجوزهای لازم

جالب از بیان کنیم که تعداد کلینیک‌هایی که بدون داشتن مجوز لازم مشغول به فعالیت هستند روز به روز در حال افزایش می‌باشد به همین دلیل است که برای انتخاب یک کلینیک معتبر قبل از هر چیز باید اطمینان حاصل کنید که کلینیک مجوزهای لازم را دارد.

. بهره‌مندی از کادر درمانی متخصص

موفقیت آمیز بودن فرایند لیفت بینی نه تنها به پزشک متخصص بلکه به کادر درمانی با تجربه و حرفه‌ای آن نیز بستگی دارد مهارت و تجربه پزشک و متخصص در کنار کادر درمانی ماهر و با تجربه تکمیل می‌شود.

. برخورداری از تجهیزات پیشرفته

تاثیر استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات به روز در رسیدن به نتایج مورد نظر و دلخواه قابل انکار می‌باشد این دستگاه‌ها نه تنها باعث کاهش خطای انسانی می‌شود بلکه با دقت و عملکرد متخصص نیز بهبود پیدا می‌کند و بدین گونه رسیدن به نتایج دلخواه دور از ذهن نخواهد بود.

بهترین روش لیفت های بینی کدام است؟

لیفت بینی با تزریق ژل سبب تغییر در تیغه، نوک بینی و ناحیه اطراف آن خواهد شد برای اصلاح هر قسمت با توجه به تشخیص پزشک تزریق انجام خواهد شد. در روش لیفت بینی با کمک نخ کشیدن نوک بینی، فرم بینی و تیغه تغییر حالت خواهد داد ممکن است پزشک برای ایجاد تغییرات بیشتر و اثرگذاری بهتر از دو روش به صورت ترکیبی استفاده کند، لیفت بینی برای افرادی که بینی بزرگ دارند گزینه مناسب به شمار نمی‌رود اما در بعضی مواقع پزشک حرفه‌ای می‌تواند با اصلاحات مورد نیاز و همچنین ایجاد خطای دید سبب کوچک دیده شدن بینی شود.

روند بهبود بعد از انجام لیفت های بینی

بعد از انجام لیفت های بینی با تزریق ژل ممکن است که در ناحیه مورد نظر دچار تورم، درد و قرمزی شوید که طی یک تا دو ساعت قرمزی برطرف می‌شود و نتیجه لیفت بینی می‌تواند قابل مشاهده باشد بعضی از پزشکان متخصص زیبایی برای به حداقل رساندن این قرمزی و التهاب بعد از تزریق از کیسه‌های یخ استفاده خواهند کرد نتایج اصلی بعد از گذشت ۱ تا ۲ هفته به خوبی قابل مشاهده می‌باشد و قرمزی و کبودی نیز به طور کامل از بین خواهد رفت.

 لیفت بینی عموماً دوری نقاهت طولانی ندارد و می‌توان بعد از آن فعالیت‌های عادی و روزمره را آغاز کرد در روش لیفت بینی با نخ نیز روند بهبودی مشابه با فیلرهای بینی می‌باشد ممکن است تورم خفیف یا کبودی گذرایی ایجاد شود که بعد از گذشت ۲ تا ۷ روز به طور کامل از بین خواهد رفت.

لیفت های بینی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت های بینی

چگونه ماندگاری لیفت های بینی را به حداکثر خود برسانیم؟

در روش‌های لیفت بینی به غیر جراحی نوع مواد به کار برده شده و همچنین نوع پوست می‌تواند در ماندگاری آن تاثیرگذار باشد اما با ایجاد این شرایط می‌توان دوام لیفت بینی را نیز افزایش داد. مراقبت‌هایی که در زیر برای شما بیان می‌کنیم تا حد زیادی سبب افزایش ماندگاری لیفت بینی با روش‌های غیر جراحی خواهد شد:

. روش‌های روتین مراقبت از پوست را حتماً در برنامه روزانه خود قرار دهید

. استفاده از ژل, بینی را می‌تواند به آب حساس کند و در صورت کمبود آب کاهش پیدا کند نوشیدن آب فراوان به هیچ عنوان نباید فراموش شود.

. قبل از اینکه ژل کاملاً از بین برود دوباره باید تزریق انجام گیرد.

. از تکرار حرکاتی که ممکن است به بینی شما فشار وارد کند باید خودداری کنید می‌توانید از پزشک خود در خصوص تزریق بوتاکس و همچنین محدود کردن حرکات عضلات در نواحی خاص سوال کنید.

. فشار بر روی بینی مانند استفاده از عینک و ماسک روی ماندگاری لیفت بینی تاثیرات منفی به جا می‌گذارد.

. در زمان تمدید لیفت های بینی با پزشک خود مشورت داشته باشید و از روش‌های جدید با ماندگاری بیشتر مطلع شوید.

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد، تضمین زیبایی شما

کلینیک پوست و مو و زیبایی آراد با برخورداری از تجهیزات به روز و پیشرفته، انواع تکنیک‌های لیفت بینی را اجرا می‌کند تا شما می‌توانید با خیالی آسوده از این روش درمانی برای رسیدن به فرم بینی دلخواه خود استفاده کنید و با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصصین با تجربه به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید. شعار اصلی این کلینیک زیبایی طبیعی در کنار تضمین سلامت شما می‌باشد این کلینیک همواره تلاش خود را در راستای دستیابی به اهداف شما تنظیم خواهد کرد.

 امکان لیفت های بینی به روش‌های مختلف می‌تواند در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی آراد امکان‌پذیر باشد البته خدمات این کلینیک تنها به این مورد محدود نخواهد شد. کاشت مو به روش‌های گوناگون، لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست صورت و موارد دیگر از خدماتی است که توسط این کلینیک ارائه می‌شود با بهره‌مندی از خدمات این کلینیک، زیبایی دیگر یک رویا نخواهد بود با کمک این روش‌ها نتایج دلخواه و مقرون به صرفه را به دست خواهید آورد.

نتیجه‌گیری

ما چه بخواهیم وجه نخواهیم بینی نقش غیر قابل انکاری در زیبایی چهره ما دارد لیفت بینی می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که به جای تغییر در اندازه بینی به دنبال تغییر فرم آن می‌باشند انواع روش‌های لیفت بینی را می‌توان در دو دسته کلی قرار داد روش‌های جراحی و تکنیک‌های غیر جراحی که هر کدام از آنها می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد.

اگر شما نیز علاقه به لیفت های بینی را دارید و می‌خواهید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید و از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و بهترین روش را برای خود انتخاب کنید و از نتیجه به دست آمده آن لذت ببرید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات بسته به شرایط خود استفاده کنید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/dUjnG

نماشا:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

خودرو
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
موبایل
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
مد و لباس
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.