لیوسا سلامت
2

تزریق ژل به نقطه جی

تزریق ژل به نقطه جی
بازدید 98

تزریق ژل به نقطه جی

تزریق ژل به نقطه جی به منظور افزایش لذت جنسی در برخی موارد انجام می‌شود. این فرآیند به عنوان “لیفتینگ نقطه جی” یا “G-Spot Amplification” شناخته می‌شود. نقطه G در دیواره قدامی واژن، 2 تا 3 سانتی متر از ورودی آن قرار دارد. این مکان با یک منبع خون قوی مشخص می شود و مجموعه ای از غدد و رگ های خونی متعدد است. تحریک کافی نقطه G در حین مقاربت می تواند زن را در مدت زمان بسیار کوتاهی به ارگاسم قوی سوق دهد.

در این فرآیند، یک مقدار کمی از یک ژل مخصوص (که معمولاً شامل موادی مانند هیالورونیک اسید است) به نقطه جی تزریق می‌شود. این مواد ممکن است باعث افزایش حجم و حساسیت نقطه جی شود که می‌تواند تجربه لذت جنسی را بهبود بخشد.

باید توجه داشت که این فرآیند یک روش تزریقی زیبایی است و نتایج آن ممکن است در هر فرد متفاوت باشد. همچنین، این موارد باید توسط پزشک مجرب و با تخصص کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه در این زمینه انجام شود.

نقطه جی در بدن

این نقطه به دلیل حساسیت بالایی که دارد، در رسیدن زنان به ارگاسم نقش موثری ایفا می کند. تزریق ژل به نقطه جی باعث می شود تا بسیاری از مشکلات این ناحیه برطرف شده و خانم ها بتوانند از رابطه جنسی خود لذت بیشتری ببرند. نقطه جی بدن خانم ها را تحریک کرده و به اوج لذت جنسی می رساند. علت این مسئله نیز وجود عصب های جنسی فراوانی است که در این نقطه وجود دارد.

زنانی که نقطه جی آنها از حساسیت زیادی برخوردار است، در رابطه جنسی طولانی تر و سریع تر از دیگر زنان به ارگاسم جنسی می رسند. اما زنانی که در این قسمت حساس از بدن، هیچ گونه حساسیتی مشاهده نمی کنند می توانند با تزریق ژل به نقطه جی مشکلات عدم حساسیت این نقطه را به راحتی برطرف کنند.

بدون تردید داشتن یک رابطه قوی میان زوجین و رضایت از زندگی زناشویی، با به ارگاسم رسیدن خانم ها ارتباط زیادی دارد. یعنی هر چه خانم ها در یک رابطه جنسی بهتر به ارگاسم برسند، این رابطه می تواند از دوام بیشتری برخوردار باشد. البته در این خصوص باید بگوییم نقش اصلی به ارگاسم رساندن زنان، بر عهده شریک جنسی آنها خواهد بود.

تقویت نقطه جی چیست؟

تقویت نقطه جی به اصطلاح به مفهوم افزایش حجم و حساسیت نقطه جی در زنان اشاره دارد. این نقطه در داخل واژن و در حدود 2 تا 5 سانتیمتری از ورودی واژن واقع شده است و معمولاً به عنوان نقطه‌ای حساس در تجربه لذت جنسی زنان تلقی می‌شود.

خوشبختانه یک ابزار موثر و ایمن برای بهبود کیفیت رابطه جنسی ایجاد شده است. یکی از آنها تقویت نقطه G با اسید هیالورونیک برای بهبود قرار گرفتن در معرض این ناحیه اروژنیک و حساس به اروتیک است. به گفته بسیاری از پزشکان، یک نقطه جی بسیار کوچک می تواند باعث نارضایتی از رابطه جنسی شود و بزرگ شدن آن در اکثر موارد مشکل را حل می کند.

هیالورونیک اسید یک فیلر مورد تایید FDA است و دارای خواص شیمیایی و فیزیکی منحصر به فردی در مقایسه با سایر فیلرها می باشد. همچنین عملکردهای بیولوژیکی را انجام می دهد که به لطف آنها این ماده هیدراتاسیون بافت ها و حجم آنها را افزایش می دهد.

تقویت نقطه G با اسید هیالورونیک راه حلی برای زنانی است که به تازگی فرزندی به دنیا آورده اند یا ساختار آناتومیکی غیرطبیعی در واژن خود دارند که یک نشانه نارضایتی از زندگی جنسی است. شایان ذکر است که علت مکرر این پدیده نقطه G بسیار کوچک می‌باشد. این نقطه با افزایش سن کاهش می یابد، بنابراین زنان بالای 40 سال و همچنین زنان در دوره یائسگی باید روش بزرگ کردن آن را انتخاب کنند. علاوه بر این، اگر می خواهید:

به طور موثر کیفیت زندگی جنسی خود را بهبود بخشید، بهبود ساختار آناتومیکی واژن، نگران عوارض بعد از عمل نباشید و همچنین به ایمنی در حین عمل اهمیت می دهید، تزریق نقطه جی با بهترین متخصص راه حلی عالی است که به جلوگیری از هر مشکلی کمک می کند!

موارد منع تزریق ژل به نقطه جی

تزریق ژل به نقطه جی (G-Spot Amplification) ممکن است برخی از افراد را بر اساس وضعیت‌ها و شرایط خاصی که دارند، منع کند. در زیر، مواردی که ممکن است باعث اختلاف در توصیه برای انجام این روش شوند، آمده است:

حساسیت یا آلرژی به مواد مورد استفاده: اگر فرد حساسیت یا آلرژی به موادی که در ژل استفاده می‌شوند داشته باشد، تزریق ژل توصیه نمی‌شود.

عفونت فعلی:در صورت وجود عفونت فعلی در ناحیه تزریق، بهتر است تا عفونت کاملاً بهبود یابد قبل از انجام هر نوع تزریق.

حاملگی یا شیردهی: در این دوران‌ها توصیه می‌شود تا از انجام این فرآیند خودداری شود تا هرگونه اثرات منفی بر روی جنین یا نوزاد جلوگیری شود.

مشکلات خاص در منطقه تزریق: اگر فرد مشکلات خاصی مانند ترشحات غیرطبیعی، التهابات مکرر و غیره در ناحیه تزریق داشته باشد، توصیه می‌شود با پزشک مشورت کند.

ضرورت مشاوره پزشکی قبلی:هرگز بدون مشاوره و راهنمایی پزشک متخصص این فرآیند را انجام ندهید. پزشک شما می‌تواند بر اساس سوابق پزشکی، وضعیت فعلی و نیازهای شما تصمیم بگیرد.

سابقه عوارض جانبی: اگر فرد تجربه عوارض جانبی ناخوشایندی از تزریق‌های مشابه داشته باشد، توصیه می‌شود این فرآیند را انجام ندهد.

در هر صورت، تصمیم نهایی برای انجام این فرآیند باید با مشاوره و راهنمایی پزشک متخصص و با تجربه کلینیک پوست، موو زیبایی الهیه در این زمینه انجام شود.

روش انجام تزریق ژل به نقطه جی

اسید هیالورونیک، که به طور طبیعی در بدن وجود دارد، برای درمان استفاده می شود. این ماده 100٪ ایمن است. قبل از انجام عمل، پزشک باید تاریخچه پزشکی شما را بررسی  کند. این به متخصص این امکان را می دهد تا موارد منع مصرف احتمالی را تشخیص دهد و به بیمار توضیح دهد که این روش برای چیست.

این روش با رفع آلودگی واژن شروع می شود و معمولاً نیازی به بیهوشی ندارد، اگرچه می توان بی حسی موضعی را انجام داد. سپس دیواره جلویی واژن با اسید هیالورونیک در فاصله 1/3 تا 1/2 طول واژن از دهلیز تزریق می شود. فیلر زیر مخاط واژن با استفاده از یک کانول وارد می شود.

این عمل 20 تا 30 دقیقه طول می کشد و در صورت عدم وجود موارد منع مصرف، بیماران می توانند بلافاصله پس از اتمام آن به فعالیت های عادی خود بازگردند. برجستگی دیواره قدامی واژن و نقطه G می تواند رضایت جنسی را بلافاصله پس از عمل تقویت کند.

مزایای تزریق ژل به نقطه جی

تزریق ژل به نقطه جی (G-Spot Amplification) ممکن است برخی مزایای مثبت برای برخی از زنان داشته باشد. این مزایا می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

افزایش حساسیت و لذت جنسی: برخی زنان ممکن است از تقویت نقطه جی با ژل به عنوان یک روش برای افزایش حساسیت و تجربه لذت جنسی بیشتر بهره ببرند.

تجربه لذت جنسی بهتر در برخی زنان: تقویت نقطه جی می‌تواند به برخی زنان کمک کند تا تجربه لذت جنسی بهبود یابد و این امر ممکن است در رسیدن به ارگاسم بهتر و یا در تجربه لذت جنسی به شدت بیشتر موثر باشد.

رفع مشکلاتی مانند فقدان حساسیت: برخی زنان ممکن است به دلیل عوامل مختلفی همچون سن، زایمان و… از فقدان حساسیت نقطه جی رنج ببرند. تزریق ژل می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا حساسیت نقطه جی را بازیابی کنند.

تجربه جنسی ارتقاء یافته در زنانی که مشکلات جنسی دارند: برخی از زنان ممکن است مشکلات جنسی مانند کمبود لذت جنسی یا ارگاسم را تجربه کنند. تقویت نقطه جی می‌تواند بهبودی در این موارد ایجاد کند.

تجربه جنسی احساسی‌تر: برخی از زنان ممکن است از تجربه جنسی احساسی‌تر و ارتباط عاطفی بیشتر با شریک خود بهره‌مند شوند.

تزریق ژل به نقطه جی-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

تاثیرات تزریق ژل به نقطه جی

این روش کمتر تهاجمی است و عملاً نیازی به دوره بهبودی ندارد. بستری شدن در بیمارستان نیز ضروری نیست. بیمار ممکن است در همان روز به خانه برگردد و وظایف روزانه خود را انجام دهد. همچنین می توانید چند ساعت پس از جراحی رابطه جنسی داشته باشید. با این حال، برخی از پزشکان توصیه می کنند که به مدت 3 روز پس از عمل از تماس جنسی خودداری کنید. اسید هیالورونیک تزریق شده به تدریج در بدن متابولیزه می شود، بنابراین اثر بزرگ شدن نقطه G دائمی نیست. بسته به شرایط فردی نتیجه تا 2 سال باقی می ماند.

اسید هیالورونیک به طور موثر پوست و مخاط را تقویت، رنگ و قوام می بخشد. پس از تزریق به بافت های واژن، اثر هیدراتاسیون و پر شدن و همچنین تحریک تولید کلاژن درون زا حاصل می شود. به همین دلیل، حتی جذب کامل اسید نیز باعث کاهش ناحیه اروژنی زن نمی شود – بزرگتر از قبل از عمل است. در نتیجه تزریق نقطه G، نه تنها تقویت آن را افزایش می دهد، درجه هیدراتاسیون و خون رسانی را بهبود می بخشد، بلکه حساسیت موضعی به محرک های مکانیکی را افزایش می دهد و تجارب جنسی را تشدید می کند.

اگر به دنبال راهی برای بازگرداندن رضایت از مقاربت هستید، تزریق ژل به نقطه G روشی ایمن و موثر و همینطور متناسب با نیازهای شما است

شاید این مطالب برای شما جالب باشد:

https://clinicelahieh.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%98%d9%86/

‌عمل تنگی واژن با بخیه

انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی آقایان

نتیجه گیری

تزریق ژل به نقطه جی یک فرآیند زیبایی است که به برخی از زنان می‌تواند در بهبود تجربه لذت جنسی کمک کند. این فرآیند می‌تواند به افزایش حساسیت نقطه جی، تجربه ارگاسم بهتر، بازسازی نقطه جی و تاثیرات روانی مثبت در برخی از زنان منجر شود.

با این حال، همیشه باید به مشورت و راهنمایی پزشک متخصص و مجرب کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه مراجعه کرد. همچنین، باید به عوارض و مخاطرات ممکن از این فرآیند توجه کرد و تصمیمی با اطلاعات کافی و مشورت با پزشک خود انجام داد.

بلفاروپلاستی-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://rubika.ir/clinic_elahieh

آپارات:

https://aparat.com/v/cdyPH

نماشا:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

خودرو
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
موبایل
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
مد و لباس
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.