لیوسا سلامت
0

رشد اندام خصوصی آقایان

اندام خصوصی
بازدید 122

رشد اندام خصوصی آقایان

آیا می‌توان اندام خصوصی آقایان را بزرگ کرد؟

روش‌های بزرگ کردن اندام خصوصی چگونه است؟

راهکارهای بزرگ کردن آلت تناسلی در منزل چیست؟

معمولاً برای اکثر مردان سوال است که آیا اندازه آلت تناسلی یا قدرت نعوظ آنها کافی است یا خیر.

شما هم از کوچکی اندام خصوصی خود رنج می‌برید؟

همراه ما باشید تا در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی پوست و مو   لیوسا سلامت. آراد سوالات شما در رابطه با رشد اندام خصوصی آقایان و روش‌های افزایش حجم با تزریق ژل پاسخ دهیم.

پس تا انتهای مطلب همراه ماه باشید.

کلینیک زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

آماده شدن برای تزریق ژل به اندام تناسلی

قبل از شروع درمان باید نکات و مواردی را رعایت کنید تا هم بتوانید نتیجه بهتری از درمان برای خود رقم بزنید و از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی این روش زیبایی و درمانی در امان باشید از جمله:

. چند روز قبل از انجام درمان باید مو های زائد ناحیه اطراف آلت تناسلی خود را شیو کنید.

. در روز مراجعه به کلینیک محل مورد نظر را با آب و صابون تمیز بشویید.

. یک هفته قبل از انجام درمان از مصرف آسپرین ، ویتامین‌ ها و دارو های ضد التهاب باید خودداری شود، زیرا این دارو ها می‌تواند خطر خونریزی را افزایش دهد.

کبودی و عوارض احتمالی را نیز افزایش میدهد لذا از مصرف دارو های بیان شده چه در طول درمان و چه بعد از آن اجتناب کنید.

. اگر که بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی نیز از یک هفته قبل از انجام درمان خودداری شود زیرا مصرف اینگونه مواد در روند بهبودی و ماندگاری نتایج تاثیر منفی به جا می گذارد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی

همانطور که گفتیم این روش تزریق ژل به آلت تناسلی یک روش ایمن است و احتمال وقوع بعضی عوارض جانبی جزئی به صورت موقت می‌تواند وجود داشته باشد از جمله:

. ممکن است که تا حدی بدن فرد متقاضی دچار کبودی یا حساسیت شود گاهی اوقات این کبودی می‌تواند یک یا دو روز بعد از تزریق خود را نشان دهد.

. احتمال می‌رود تا چند روز بعد از انجام تزریق شما شاهد تورم باشید و گاهی اوقات و در صورت لزوم پزشک دارو های مخصوصی را برای شما تجویز می کند تا بتواند به کاهش این تورم کمک کند.

. درد بسیار شدید یا مشکل در ادرار کردن از عوارض شایع بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی نیست لذا در صورتی که با این مشکل روبرو شدید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

. ممکن است بعضی ناهنجاری های کوچک برای شما حاصل شود و ژل های تزریقی در ابتدا دارای خاصیت نرم کنندگی و منعطف می باشند.

این خاصیت یکی از مزایای اصلی است که امکان برطرف‌ کردن ناهنجاری های جزئی را می تواند به خوبی فراهم کند.

اگر بخواهید می توانید از طریق ماساژ دادن به طرف کلاه یا پایه آلت ژل را حرکت دهید.

. تا چند هفته اول از برقراری رابطه جنسی و یا تحریک آلت تناسلی خود باید خودداری کنید و به مدت حداقل سه هفته از برقراری رابطه مقعدی غیر ایمن باید خودداری شود.

در هفته اول روزانه حداقل باید دوبار اندام تناسلی خود را تمیز بشویید ، چنانچه در هفته اول رابطه جنسی برقرار کردید بعد از اتمام رابطه جنسی حتماً آلت تناسلی خود را تمیز بشویید.

. می‌توانید بعد از انجام تزریق به فعالیت‌ های عادی خود مشغول شوید.

. بعد از گذشت دو تا چهار هفته اول بعد از تزریق برای بررسی وضعیت خود و در صورت نیاز به درمان های بعدی باید به کلینیک مراجعه کنید معمولا بعد از گذشت ۲ هفته نتایج تزریق به بهترین نحو خود می رسد، زیرا ژل های هیالورونیک اسید در این مدت آب را ثابت و جذب می کند.

اثرات و نتایج تزریق ژل به اندام تناسلی مردان

آقایان متقاضی تزریق ژل به اندام تناسلی می توانند بلافاصله بعد از تزریق شاهد نتیجه آن باشند، البته نتایج نهایی بعد از تزریق ژل به مدت یک هفته بعد از تزریق خود را نشان خواهد داد.

مدت زمان لازم برای رسیدن به نتایج به نوع محصول نیز بستگی دارد.

فراموش نکنید که بعد از تزریق بایستی انتظار تورم موقت و متوسط و یا احتمال کبودی را داشته باشید.

مهم ترین و ماندگار ترین ژلی که برای افزایش سایز اندام تناسلی مردان استفاده میشود،  ژل هیالورونیک با Voluma XC اسید می باشد ، در حالی که تزریق های معمولی به صورت یا لب یک یا سه تزریق نیاز دارد.

برای بزرگ کردن اندام تناسلی مردان بین ۵ تا ۱۵ تزریق نیاز است که معمولاً در یک مرحله انجام می شود.

نتایج به دست آمده از ژل برای هر فرد بسته به آناتومی موجود می تواند متفاوت باشد.

شما هم می توانید از اثرات و نتایج تزریق ژل به اندام تناسلی خود در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی لیوسا سلامت آراد بهره مند شوید.

همچنین در این مرکز  انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه انجام می گیرد که می توانید از نتایج آنها نیز بهره مند شوید.

انتظارات واقع بینانه از تزریق ژل به آلت تناسلی خود داشته باشید

نتایج به دست آمده از تزریق ژل به اندام تناسلی و اندازه ی اولیه آلت و ژل تزریق شده آن بستگی خواهد داشت و ممکن است که متغیر باشد.

تزریق اولیه معمولاً می تواند حجمی بین ۵ تا ۱۸ میلی متر را با خود به دنبال داشته باشد.

حجم تزریق به طرز قابل توجهی اهمیت دارد و آنچه که از همه مهم تر می باشد استفاده از روش مناسب برای تزریق خوب برای کسب این نتیجه رضایت بخش می باشد.

استفاده از سرنگ ها یا کانولا های کوچک برای تزریق و پخش کردن ژل به طور یکنواخت سبب تغییرات بسیار زیادی خواهد شد.

برای این که دیدگاه واقع بینانه ای نسبت به آن پیدا کنید بایستی تزریق ۱۵ میلی لیتر در یک جلسه را انجام دهید که می تواند نتیجه نسبتاً مناسبی را با خود به دنبال داشته باشد.

به طوری که قطر بدنه آلت ۱۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و تزریق حجم بالایی از ژل ۱۵ میلی لیتر و یا بیشتر علاوه بر افزایش قطر اندام تناسلی به دلیل وزن اضافه سبب افزایش طول آلت تناسلی نیز می شود.

بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی ممکن است که آلت فرد کمتر دچار جمع شدگی شود.

در خیلی از آقایان اندازه آلت تناسلی آنها در حالت خوابیده در شرایط خاصی مانند بعد از شنا یا هنگام احساس سردی کردن و یا خجالت کشیده کوچک می شود.

تزریق ژل سبب میشود که آقایان اعتماد به‌ نفس بیشتری پیدا کنند.

بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی می توان افزایش زیادی در کلفتی نسبت به حجم تزریق شده آن در حالت نعوظ را مشاهده کرد، اما افزایش قد در حالت خوابیدگی آلت به همان اندازه قابل مشاهده نخواهد بود.

تزریق ژل به اندام تناسلی در بیشتر افرادی که از زود انزالی رنج می برند سبب بهبود کنترل و افزایش مدت زمان انزال آنها خواهد شد.

با این همه باید بیان کرد که انزال با سایر عوامل روانشناختی ارتباط دارد.

عوارض جانبی تزریق ژل به اندام تناسلی مردان

ممکن است که آقایان بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی خود دوار تورم بسیار خفیف ، قرمزی ، درد و سفتی در ناحیه تحت درمان شوند.

این علائم معمولاً خفیف تا متوسط می باشد و بعد از گذشت یک هفته یا کمتر بهبود پیدا خواهند کرد.

اگر تورم دارید به راحتی می‌ توانید با کمک گرفتن از یک کیسه یخ آن را درمان کنید و در صورت درد نیز می‌توانید از دارو های مسکن تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.

همچنین از مصرف ویتامین e ، داروهای ضد التهاب ، آسپرین و ایبوپروفن باید خودداری کنید، زیرا این داروها می‌تواند سبب خونریزی و کبودی گسترده شود قبل از انجام درمان ، در طول درمان و بعد از آن نباید از این دارو ها استفاده شود.

اگر علائم باقی مانده یا هرگونه نگرانی خاصی بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی پیدا کردید با پزشک خود تماس حاصل کنید.

اندام خصوصی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-اندام خصوصی

 هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان

قبل از تزریق ژل به اندام تناسلی توسط پزشک تخمین تعداد سرنگ های مورد نیاز جهت دسترسی به نتیجه مورد نظر ارائه خواهد شد.

هزینه ژل های لازم جهت افزایش آلت تناسلی خیلی زیاد نمی باشد، اما هزینه بستگی به نوع ژل استفاده شده و مقدار آن خواهد داشت.

همچنین تخصص و مهارت پزشک در این زمینه نیز از عواملی است که می‌تواند روی هزینه انجام درمان تاثیر گذار باشد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی لیوسا سلامت آراد می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما تماس حاصل کنید و نوبتی را برای معاینه و مشاوره رزرو کنید و بعد از مراجعه به کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید.

از هزینه انجام درمان و هر سوالی که در خصوص روش درمانی دارید اطلاعات کاملی به دست آورید و همچنین مشاوره به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک تخفیفات ویژه ای در مناسبت های خاصی در نظر گرفته می‌شود که با اطلاع پیدا کردن از این تخفیفات می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

مزایای تزریق ژل به اندام تناسلی مردان

مزایای افزایش سایز آلت تناسلی مردان با کمک گرفتن روش های مختلف شامل موارد زیر می باشد:

. تزریق ژل یک روش بسیار ساده ، بدون درد با استانه تحمل خوب توسط فرد متقاضی است این روش درمانی به راحتی در کلینیک انجام می شود و نیاز به زمان بسیار طولانی نخواهد داشت.

. بعد از یک جلسه درمان اندازه و کلفتی آلت تناسلی حدود ۲۰ درصد می تواند افزایش داشته باشد و در صورت لزوم درمان های بیشتر را می توانید در برنامه خود جای دهید.

. از آنجایی که تزریق ژل طول آلت تناسلی را افزایش نمی دهد این روش تقویت آلت تناسلی می تواند در زمانی که آلت تناسلی در حالت نعوظ است نسبت به آن ظاهر بزرگ تری ببخشد.

. نتایج تزریق ژل به الت تناسلی کاملا طبیعی می باشد و می تواند تا دو سال نیز برای فرد باقی بماند.

. این روش با پروتز آلت تناسلی سازگاری دارد و می تواند حالت راحت تر و نرم تری را در اطراف پروتز به وجود آورد.

اهمیت مشاوره قبل از تزریق ژل و چربی به اندام خصوصی مردان

شاید شما می‌خواهید عملکرد خود را به راحتی بهبود ببخشید یا شاید می خواهید اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید به همین دلیل است که تمایل پیدا می‌کنید که به افزایش سایز آلت تناسلی خود بپردازید.

بنابراین اگر روی آلت تناسلی خود محصولات مختلفی را امتحان کرده اید ، اگر سعی کنید از داروهایی که احتیاجی به تجویز پزشک ندارد سر خود استفاده کنید.

این داروها واقعا حجم اندام خصوصی شما را افزایش نمی‌دهند، زیرا برای یک مدت خاصی می تواند آنها را بزرگ کند.

احتمالاً شما در پایان به اندام تناسلی خود آسیب خواهید زد اگر به آناتومی آلت تناسلی خود نگاه کنید ساختاری وجود دارد که نقش مهمی در نعوظ آلت تناسلی می‌تواند ایفا کند و اگر شما به این ساختار آسیب وارد کنید ممکن است با مشکلات جدی روبه‌رو شوید.

همچنین این مواد شیمیایی هستند که ممکن است در دراز مدت به بافت آلت تناسلی شما آسیب وارد کنند، بنابراین شما باید در خصوص موارد مورد استفاده و روش های به کار گرفته آنها مراقب باشید.

به طور کلی موضوع این است که شما می‌خواهید مردانگی خود را بهبود ببخشید، بنابراین بهترین راه برای حل این مشکل را باید انتخاب کنید که نه تنها نتیجه خوبی برای شما رقم بزند بلکه ایمنی بسیار بالایی نیز داشته باشد و هیچ گونه آسیبی به آلت تناسلی شما وارد نکند.

بنابراین همیشه قبل از انجام درمان های بدون نسخه پزشک برای افزایش اندام تناسلی خود با یک متخصص مشورت نمایید.

فرایند درمان تزریق ژل به اندام تناسلی

یک سوزن بسیار کوچک دقیقاً در زیر پوست آلت تناسلی قرار گرفته می‌شود تا ژل توسط آن تزریق شود.

این تزریق روند تولید کلاژن طبیعی در بدن را نیز تحریک خواهد کرد و منجر به وجود آمدن یک آلت تناسلی بزرگ تر خواهد شد.

بزرگ شدن آلت تناسلی را می توان با استفاده از تزریق مجدد نیز انجام داد تا آلت تناسلی کلفت و بزرگ تر شود این روش نتایج قابل پیش بینی خواهد داشت و تا مدتی دوام دارد و به خوبی قابل تحمل است.

چه افرادی نباید از تزریق ژل به آلت تناسلی خود استفاده کنند؟

افرادی که دارای بیماری های زمینه ای یا قلبی هستند یا وضعیت جسمی پایداری ندارند.

افرادی که دچار عفونت در ناحیه تناسلی هستند.

. افرادی که حتی در صورت عدم رضایت شخصی آلت تناسلی با اندازه بالاتر از حد متوسط دارند.

. افرادی که به دنبال انتظارات غیر واقعی هستند.

. افرادی که از لحاظ روحی در شرایط مناسبی قرار ندارند.

اندام خصوصی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-اندام خصوصی

برای تزریق ژل به اندام خصوصی مردان چند جلسه نیاز است؟

برای رسیدن به نتیجه بهتر و همچنین بنا به تشخیص پزشک معالج تعداد جلسات و دفعات تزریق می تواند بیش از یک جلسه در نظر گرفته شود تا فرد بتواند به قطر آلت تناسلی مناسب و سایز دلخواه خود برسد.

میزان افزایش قطر آلت تناسلی را می‌توان حتی با یک جلسه درمان کرد اما بنا به تشخیص پزشک می تواند جلسات بیشتری نیز نیاز داشته باشد.

اگر شما جزو افرادی هستید که علاقه به انجام این روش درمانی دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی لیوسا سلامت آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از نوع درمان مناسب و تعداد جلسات درمانی اطلاعات کامل به دست آورید.

مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد.

زمان بهبودی چقدر است؟

بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی مردان تا چند ساعت اول احساس سوزش خفیفی می تواند حاصل شود، اما این سوزش و درد به سرعت از بین خواهد رفت.

تزریق ژل به آلت تناسلی زمان بهبودی کمی نیاز دارد و جای زخم کوچکی روی آلت تناسلی ایجاد می شود و ممکن است کمی کبودی و تورم حاصل شود که این کبودی و تورم خیلی زود برطرف خواهد شد.

البته توجه داشته باشید که نداشتن دوره نقاهت و عوارض در انتخاب پزشک متخصص و با تجربه نقش اصلی را ایفا می کند، زیرا هرچه پزشک مهارت کافی در این زمینه را داشته باشد بهترین تزریق را برای شما انجام خواهد داد و شما را به بهترین نتیجه خواهد رساند و همچنین شما را از هرگونه عوارض یا دوره نقاهت در امان خواهد داشت پس در این زمینه دقت به خرج دهید.

تزریق ژل به اندام خصوصی مردان بهتر است یا تزریق چربی؟

اگر بخواهیم این دو روش را برای افزایش اندام تناسلی مردان با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که:

. در تزریق چربی به اندام تناسلی مردان در مقایسه با تزریق ژل به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت، زیرا تزریق چربی یک فرایند دو مرحله ای می باشد.

در مرحله اول برداشت چربی از بدن انجام می شود و در مرحله بعدی چربی خارج شده به اندام تناسلی تزریق می‌شود بنابراین نسبت به روش تزریق ژل زمان بیشتری نیاز است.

. تزریق ژل به اندام خصوصی ساده تر و سریع تر از تزریق چربی به اندام تناسلی می باشد.

. تزریق چربی در بلند مدت ماندگاری بیشتری با خود به دنبال دارد زیرا بخشی از چربی در ناحیه تزریق برای همیشه باقی خواهد ماند.

. در تزریق چربی از یک ماده طبیعی از بدن خود فرد استفاده خواهد شد در حالی که در تزریق ژل یک ماده مصنوعی وارد بدن می شود.

. در تزریق چربی از چربی های انباشته شده بدن فرد متقاضی برای بزرگ کردن اندام تناسلی مردان برداشته می شود و این موضوع برای برخی افراد می‌تواند خوشحال کننده باشد.

. بعضی از کلینیک های زیبایی تزریق ژل به اندام تناسلی را ترجیح می‌دهند و می‌گویند تزریق چربی عوارضی با خود به دنبال دارد و به همین دلیل آن را انجام نمی دهند.

اما به طور کلی تشخیص روش مناسب برای بزرگ کردن اندام تناسلی مردان بر عهده پزشک متخصص می باشد.

ما نمی توانیم به طور کلی روشی را بر دیگری ترجیح دهیم و آن را بهترین روش اعلام کنیم.

هر دو روش ها برای افزایش سایز آلت تناسلی می تواند مناسب باشد و تفاوت آنچنانی بین این دو روش وجود نخواهد داشت، اما این که کدام روش برای شما می تواند بهترین نتیجه را حاصل کند بستگی به وضعیت آلت تناسلی شما و تشخیص پزشک شما دارد.

. بهترین روش برای بزرگ کردن اندام خصوصی مردان کدام است؟

همانطور که بیان کردیم روش های زیادی برای بزرگ کردن اندام تناسلی مردان به کار گرفته می شود اعم از روش‌ های دارویی و جراحی و اخیراً روش های تزریق.

خیلی از این روش ها به دلیل ناکارآمد بودن به فراموشی سپرده شده است و روش های جراحی نیز وجود دارد که نتیجه برخی از آنها بزرگ شدن دائمی اندام تناسلی را به دنبال دارد.

روش جراحی پنو پلاستی برای افرادی پیشنهاد خواهد شد که طول اندام خصوصی آنها بسیار کوچک تر از حد استاندارد باشد، مثلاً اگر که طول اندام تناسلی کسی کمتر از ۷ و نیم سانتی متر باشد جراحی به او پیشنهاد خواهد شد.

اثرات روش‌ های جراحی دائمی خواهد بود اما در اکثر موارد بعد از انجام عمل جراحی به تزریق چربی و ژل نیز نیاز پیدا خواهید کرد تا شکل و فرم آلت تناسلی به حالت طبیعی باز گردد.

عمل جراحی می‌تواند عوارضی با خود به دنبال داشته باشد، اما کم خطر تر و کم عارضه ترین روش برای بزرگ کردن اندام خصوصی آقایان همان تزریق ژل و چربی می باشد.

نتیجه گیری

اندازه اندام خصوصی آقایان می تواند امری ژنتیکی و ارثی باشد.

افراد زیادی هستند که فکر می‌کنند که اندام تناسلی آنها بسیار کوچک است.

افزایش سایز آلت تناسلی از سال های دور مورد توجه خیلی از مردان قرار گرفته است اگر چه همه می‌دانند که به اوج رسیدن رضایت جنسی از مغز نشأت می‌گیرد اما همچنان افراد زیادی هستند که به دنبال افزایش اندام تناسلی خود هستند.

شاید برخی افراد به دنبال افزایش اعتماد به نفس و همچنین حس قدرت مردانه بیشتر در مقابل شریک جنسی خود باشند که اقدام به انجام این کار می‌کنند.

روش‌ های متعددی برای بزرگ کردن اندام خصوصی آقایان وجود دارد که یکی از این روش ها که در این مقاله به آن اشاره کردیم تزریق ژل به اندام تناسلی مردان است که یک روش مطمئن ، ایمن و بدون داشتن دوره نقاهت و ریکاوری است و فرد می تواند به قطور کردن آلت تناسلی خود با کمک این روش دست پیدا کند.

روش های دیگری نیز مانند تزریق چربی ، عمل جراحی ، استفاده از بعضی داروها و پماد ها نیز وجود دارد.

این که کدام روش برای شما می تواند گزینه ای مناسب تر باشد و شما را به نتیجه مورد نظر برساند بستگی به نظر پزشک متخصص دارد پزشک بعد از معاینه درمان مناسب را برای هر فرد انتخاب خواهد کرد.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که فکر می کنید نیاز به انجام چنین عملی را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی  لیوسا سلامت آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و درمان مناسب را برای رسیدن به نتیجه مورد نظر انجام دهید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه انجام می شود.

کلینیک زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراداصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicarad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicarad.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_arad

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicarad

ایتا

https://eitaa.com/clinicarad

روبیکا

https://eitaa.com/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/v7NlT

نماشا:https://www.namasha.com/v/KrcS7kLq

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

خودرو
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
موبایل
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
مد و لباس
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.