لیوسا سلامت
0

زنها چه نوع آلتی دوست دارند

آلت
بازدید 295

زنها چه نوع آلتی دوست دارند

این سوال ممکن است که برای خیلی از آقایان پیش آید که آیا همسر آنها از اندازه آلت تناسلی آنها رضایت دارد یا خیر و اندازه نرمال و معمول آلت تناسلی چند سانتی‌متر می‌باشد؟

ما در این مقاله در وب سایت کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی آراد در خصوص این موضوع با شما و گفتگو خواهیم کرد و بیان می‌کنیم که زن‌ها چه نوع آلتی را دوست دارند، پس با ما همراه شوید.

چند حقیقت ساده در مورد آلت تناسلی

در اینجا بعضی از نکات کلیدی در خصوص اندازه مناسب و متوسط آلت تناسلی مردان بیان می‌شود در واقع این نکات کوچک می‌تواند به عنوان اطلاعات کامل و اصلی در مقالات علمی آمده باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت:

در حالی که ۸۵ درصد از زنان ممکن است که از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی‌شان راضی باشند خود مردان نسبت به این موضوع رضایت ندارند.

حدود ۴۵ درصد از آقایان معتقد هستند که آلت تناسلی آنها کوچک است در یک تحقیق مشخص شده که اندازه آلت تناسلی در حالت طبیعی می‌تواند که بین ۷ تا ۱۰ سانتی‌متر باشد این اندازه در حالت نیمه فعال می‌تواند حدود ۹ تا ۱۰ سانتی‌متر باشد.

در بیشتر افراد اندازه استاندارد دستگاه تناسلی در حالت نعوظ بین ۱۲ تا ۱۶ سانتی‌متر می‌باشد کمترین حالت استاندارد در زمان نعوظ برای آقایان ۱۲ سانتی متر برآورد شده است.

چه اندازه‌ای برای آلت تناسلی مردان خیلی کوچک است؟

در نظر گرفتن بهترین آستانه در خصوص کوچک بودن دستگاه تناسلی آقایان بهتر است که توسط متخصصین انجام شود که تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی گزارش می‌شود.

محققان در نشریه اورولوژی سایز دستگاه تناسلی ۸۰ نفر را اندازه‌گیری کردند و این اندازه‌گیری را قبل از انجام گرفتن نعوظ انجام داده‌اند.

با بررسی نتایج و مشخص شدن مقایسه‌ها به نتیجه رسیدند که فقط مردان با طول آلت تناسلی کمتر از ۴ سانتی‌متر در حالت معمول یا طول آلت تناسلی کمتر از هفت و نیم سانتی‌متر در حالت نعوظ به عنوان افرادی شناخته می‌شوند که برای افزایش سایز آلت تناسلی خود باید اقدام کنند همین جمله کوتاه نشان می‌دهد که تصور خیلی از آقایان در خصوص طول و اندازه قطر آلت تناسلی آنها اشتباه می‌باشد و صرفاً حساسیت مردانه است که در آنها ایجاد شده است.

اندازه طبیعی و متوسط آلت تناسلی مردان

تحقیقاتی که در مجله اورولوژی بر روی گروه ۸۰ نفری از آقایان انجام گرفت نتایج به دست آمده به دو صورت زیر گزارش شد:

سایز آلت تناسلی آقایان در حالت طبیعی و غیرنعوظ به طور متوسط باید حدود ۸.۸ سانتی متر باشد.

سایز آلت تناسلی آقایان به طور متوسط در حالت نعوظ ۱۲.۹ سانتی متر باشد.

این تحقیقات همچنین نشان داد که سایز آلت تناسلی آقایان در حالت نعوظ هیچگونه ارتباطی به اندازه آن در حالت طبیعی و غیرنعوظ ندارد .

این بدان معنا می‌باشد که آقایان در شرایط مختلف دارای آلت تناسلی با سایزهای متفاوتی هستند که ممکن است در حالت نعوظ طول آنها به شکل غیر طبیعی رشد کند، حتی در این تحقیقات مشخص شده که بین سن آقایان و اندازه آلت تناسلی آنها هیچ رابطه‌ای وجود ندارد.

تحقیقات در خصوص اندازه آلت تناسلی در موارد دیگر نیز انجام می‌گیرد که یک نمونه از آن در ماه ژانویه سال ۲۰۱۴ روی بیش از ۱۶۰۰ مرد آمریکایی انجام گرفت.

در این آزمایش مشخص شد که هیچ ارتباطی بین حالت معمولی و نعوظ در الت تناسلی آقایان وجود ندارد و حتی شرایط فیزیکی آقایان هم در سایز آلت تناسلی آنها تاثیرگذار نیست.

در یک تحقیق تاثیر نحوه رسیدن مردان به حالت نعوظ به کمک دست و یا با کمک دیدن بدن زنان مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که حالت نعوظ با مشاهده تصاویر تحریک کننده می‌تواند بزرگ‌تر شود.

اندازه گزارش شده در این تحقیق به صورت زیر می‌باشد:

اندازه متوسط آلت تناسلی مردان ۱۴.۲ سانتی متر می‌باشد.

اندازه دور آلت تناسلی آنها در حدود ۱۲.۲ سانتی متر می‌باشد.

به عنوان نتیجه‌گیری در این قسمت اگر به دنبال اندازه‌گیری طول دستگاه تناسلی خود می‌باشید می‌توانید یک خط‌کش را در امتداد کشاله ران خود و از پایه آلت تناسلی خود قرار دهید و به عنوان اندازه آن را در نظر بگیرید برای اندازه دور دستگاه تناسلی نیز می‌توانید از یک متر نواری استفاده کنید.

زنان توجه کمتری نسبت به مردان به اندازه آلت تناسلی آنها دارند

این نگرانی برای بیشتر آقایان ایجاد می‌شود که زن‌ها چه نوع آلتی را دوست دارند و به نظر می‌رسد نگرانی مردم در مورد اینکه آیا سایز آلت تناسلی آنها مورد دلخواه همسرشان هست یا خیر ؟

کاملاً بی اساس می‌باشد این دیدگاه اشتباه بر این واقعیت می‌باشد که آنها به دلیل ذهنیت خود آلت تناسلی خود را کوچک‌تر از چیزی که هست در نظر می‌گیرند و این از لحاظ زندگی برای آنها مثبت نخواهد بود؛

یک نکته امیدوار کننده برای آقایان این است که آلت تناسلی آنها از بالا که دیده شود این امر سبب می‌شود که کوچک‌تر به نظر برسد این در حالی است که نگاه مستقیم به آن می‌تواند اندازه دقیق‌تری به آنها بدهد.

بنابراین مشاهده کردن دستگاه تناسلی از بالا و همچنین احتمال مقایسه آن با فیلم‌های پورنوگرافی و یا آلت تناسلی دیگر مردان این دیدگاه کاذب و خیالی را می‌تواند برای آنها ایجاد کند اما زنان درک بهتر و قابل اعتمادتری نسبت به این موضوع دارند.

یک تحقیق علمی در مجله بین‌المللی اورولوژی بریتانیا مشخص کرد که بیشتر زنان در حدود ۸۵ درصد آنها نسبت به طول و قطر دستگاه تناسلی شریک جنسی خود راضی بودند.

این در حالی است که مردان نسبت به این اندازه مطمئن نیستند، تقریباً نیمی از مردان مورد مطالعه، ۴۵ درصد از آنها معتقد هستند که آلت تناسلی آنها کوچک است اما محققان بیان کردند که اندازه آلت کوچک تناسلی واقعاً یک پدیده نادر است.

حدود ۱۷۰ زن در یک تحقیق دیگر که پرسشنامه‌ها و سوالات محققان را پاسخ دادند پاسخ آنها به این دیدگاه، پاسخی واضح‌تر نسبت به سایز آلت تناسلی می‌دهد.

این تحقیقات نشان داد که طول آلت تناسلی اهمیت زیادی در درجه اول ندارد بر اساس این تحقیق در حالی که بیشتر مردم در خصوص طول آلت تناسلی خود نگران هستند باید بیان کنیم که زنان بیشتر علاقه به قطر دستگاه تناسلی دارند.

تحقیقات روی ۵۰ دانشجوی دختر فعال جنسی گزارش شده این بود که درصد بالایی از آنها یعنی از هر ۱۰ نفر ۹ نفر قطر آلت تناسلی را بیشتر در رابطه جنسی مورد اهمیت می‌دانند.

پس تا اینجا متوجه شدید که زنان چه نوع آلتی را دوست دارند.

حالا در ادامه این مقاله در خصوص روش‌های موثری که می‌توان برای افزایش قطر آلت تناسلی می‌توان استفاده کرد را برای شما بیان می‌کنیم پس با ما همراه شوید.

تزریق چربی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان

تزریق چربی روشی می‌باشد که با کمک گرفتن از ذخایر چربی در بدن سبب بزرگ شدن دستگاه تناسلی خواهد شد .

در این روش پزشک به خارج کردن چربی اضافه از نقاط مختلف بدن از جمله ران یا شکم می‌پردازد و بعد از آماده کردن آن به دور آلت تناسلی آن را تزریق می‌کند تا اندازه دلخواه حاصل شود.

نتیجه و آماده‌سازی چربی در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد و برخلاف روش‌های جراحی که برای افزایش آلت تناسلی استفاده می‌شود فرد در این روش درمانی درد بسیار کمی را تحمل می‌کند و دوره بهبودی نیز به سرعت سپری خواهد شد.

مزایای تزریق چربی به آلت تناسلی

افزایش طول و قطر آلت تناسلی

افزایش اعتماد به نفس در آقایان

افزایش حس شایستگی و مردانگی

توانایی جنسی و بهبود اعتماد به نفس در عملکرد مردان

ایمنی بالا نسبت به دیگر روش‌های جراحی مانند کاشت پروتز سیلیکونی و پارافین

استفاده از لیپوساکشن برای خارج کردن چربی مورد نیاز از ناحیه شکم

ایجاد تناسب اندام بهتر

جذب شدن بخش زیادی از چربی بعد از گذشت ۳ تا ۱۲ ماه

افزایش طول آلت تناسلی به دلیل وزن چربی و عدم نیاز به انجام جراحی برای افزایش طول آلت تناسلی

واکنش نشان ندادن بدن نسبت به تزریق چربی زیرا چربی از بدن خود فرد خارج می‌شود پس بدن هیچگونه واکنش منفی به آن نشان نخواهد داد.

موارد زیر نیز جز شایعاتی است که بعضی از افراد را به مطب پزشک می‌رساند تا برای افزایش آلت تناسلی خود از آنها استفاده کنند:

افرادی که از طول یا قطر آلت تناسلی خود متناسب با شرایط جسمی‌شان رضایت ندارند

افرادی که دچار بعضی اختلالات پزشکی می‌باشند

افرادی که برای بهبود اعتماد به نفس و عملکرد جنسی خود علاقه به افزایش سایز آلت تناسلی خود دارند

افرادی که از اندازه دستگاه تناسلی خود ناراضی هستند و دستگاه تناسلی آنها بیش از اندازه کوچک است یا دچار نعوظ دردناک می‌شوند یا آلت تناسلی آنها در زمان نعوظ خم می‌شود.

جلسات اول مشاوره با پزشک

شما می‌توانید در جلسه مشاوره اولیه با پزشک خود در مورد اهداف و دلیل افزایش سایز آلت تناسلی خود مشورت کنید، پزشک شرایط جسمانی شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا به این نتیجه برسد که آیا شما متقاضی مناسب برای تزریق چربی می‌باشید یا خیر؟

او با توجه به اهداف شما و آناتومی که دستگاه تناسلی شما دارد ابتدا روش‌های غیر جراحی را برای شما توصیه خواهد کرد سپس در صورت نیاز تحت انجام جراحی قرار خواهید گرفت.

پزشک برای این منظور ضمن در نظر گرفتن اهداف شما و سابقه پزشکی شما موارد دیگری را نیز برای شما مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

او در جلسه مشاوره اولیه سلامت شما را بررسی می‌کند و دلایل شما را که علاقه به افزایش سایز آلت تناسلی دارید را تحلیل خواهد کرد، سپس نحوه انجام روش مورد نظر را برای شما به طور کامل بیان می‌کند و در مورد مراقبت‌های قبل و بعد از انجام درمان، نتایج، عوارض و مزایای مطلوب آن با شما صحبت خواهد کرد.

پزشک قصد دارد تمام اطلاعات کامل در مورد روش درمانی را در اختیار شما قرار دهد تا با دید بازتر بتوانید تحت درمان قرار بگیرید، شما باید در جلسه مشاوره به طور کامل اطلاعات مربوط به سابقه پزشکی خود را در اختیار پزشک قرار دهید تا پزشک تصمیم نهایی را برای شما بگیرد این اطلاعات شامل موارد زیر است:

اگر سابقه انجام عمل‌های جراحی در گذشته داشتید یا از روش‌های غیر جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی خود استفاده کردید این موضوع را باید به پزشک اطلاع دهید.

اگر سابقه ابتلا به بیماری خاصی در گذشته یا در حال حاضر دارید، داروی خاصی مصرفی کنید یا حساسیت و واکنشی نشان می‌دهید باید این موضوع را به پزشک بگویید.

ارائه اطلاعات کامل در مورد مصرف دارو از جمله داروهای هورمونی و مکمل‌ها برای بهبود عملکرد جنسی نیز باید به اطلاع پزشک برسد.

چگونه باید برای بزرگ کردن آلت تناسلی آماده شد؟

پزشک در جلسه مشاوره اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهد داد، به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ می‌دهد، سابقه پزشکی شما را به طور دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد و به انجام معاینات جسمی خواهد پرداخت تا مناسب بودن این روش درمانی را برای شما بیان کند.

پزشک برای کسب نتایج مطلوب از جراحی از شما می‌خواهد که موارد زیر را رعایت کنید:

برای سرعت بخشیدن به فرایند بهبودی از استعمال دخانیات باید خودداری شود.

از مصرف داروهای آسپرین، داروهای ضد التهابی و داروهای گیاهی باید خودداری شود زیرا می‌تواند باعث ایجاد خونریزی شود و مشکلاتی را در حین درمان ایجاد کند.

پزشک صرف نظر از اینکه چه نوع عملی را قرار است انجام دهید به شما توصیه می‌کند که قبل و بعد از انجام عمل از کم اب شدن بدن خود جلوگیری نمایید تا بتوانید بهبودی بهتری را داشته باشید.

معمولا تزریق چربی به صورت سرپایی انجام می‌گیرد اما بهتر است که فردی شما را در این مدت همیاری نماید و حداقل یک شب نیز بعد از انجام عمل از شما مراقبت کند.

فرایند درمان چگونه انجام می‌گیرد؟

در اکثر موارد تزریق چربی برای افزایش سایز آلت تناسلی حدود ۱ تا ۲ ساعت زمان خواهد برد اما در بعضی مواقع می‌تواند این زمان طولانی‌تر شود.

پزشک برای جلوگیری از ایجاد درد و ناراحتی و آرامش در شما از داروهای مخصوص استفاده خواهد کرد.

برای حفظ سلامت شما از دستگاه‌های مختلفی برای بررسی ضربان قلب، فشار خون، تنفس، نبض و همچنین اندازه‌گیری مقدار اکسیژن موجود در خون استفاده خواهد شد.

پزشک دقیقاً همان اقداماتی را برای شما انجام می‌دهد که در جلسه مشاوره برای شما به طور کامل توضیح داده است.

چربی‌های مورد نیاز برای بزرگ کردن آلت تناسلی چگونه تهیه می‌شود؟

همانطور که بیان کردیم زنها چه نوع آلتی را دوست دارند؟

زن‌ها آلتی را دوست دارند که قطر آن بزرگ‌تر از طول آن باشد که با کمک از تزریق چربی می‌توان به این نتیجه رسید.

چربی‌های مورد نیاز برای بزرگ کردن قطر آلت تناسلی از کجا تهیه می‌شود؟

پزشک می‌تواند از چربی‌های نقاط مختلف بدن برای بزرگ کردن و قطور کردن آلت تناسلی استفاده کند .

بعضی از این نقاط می‌تواند شامل پهلو، شکم، باسن و ران باشد برخی از پزشکان علاوه بر اینکه برای افزایش قطر آلت تناسلی به تزریق چربی می‌پردازند، همزمان به کمک لیپوساکشن به پیکرتراشی در بدن فرد نیز کمک می‌کنند که این امر می‌تواند با خارج کردن چربی در ناحیه زیر شکم و اطراف دستگاه تناسلی برای آقایانی که وزن بالایی دارند باعث بزرگ دیده شدن دستگاه تناسلی آنها شود .

سپس چربی مورد استفاده شده برای حجم و طول آلت تناسلی به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود.

برای بزرگ کردن آلت تناسلی باید چربی را به کدام ناحیه تزریق کرد؟

چربی تخلیه شده از نواحی مورد نظر توسط دستگاه مخصوص پردازش می‌شود، ناخالصی آن جدا می‌شود و سپس به درون آلت تناسلی تزریق خواهد شد.

تزریق چربی در مقادیر بسیار کوچک انجام می‌گیرد و بدین ترتیب که فقط چند سوراخ بسیار ریز روی دستگاه تناسلی مشاهده می‌شود.

با تزریق چربی زیر سطح پوست اندازه و طول آلت تناسلی افزایش پیدا می‌کند و ظاهر کاملاً طبیعی به خود می‌گیرد.

پزشک اطمینان حاصل می‌کند که چربی تزریق شده می‌تواند به مقدار کافی خون و مواد مغذی را دریافت کند و سلامت آن تضمین شود این امر بدان معنا می‌باشد که شما برای تزریق چربی و افزایش سایز آلت تناسلی خود، رسیدن به نتیجه مورد نظر و دوری از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی باید در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کامل را داشته باشید.

بعد از اتمام درمان نیز به بخش ریکاوری منتقل می‌شوید تا از نزدیک تحت نظر قرار بگیرید.

بعد از آنکه کاملاً به هوش آمدید و شرایط برای شما نرمال شد می‌توانید به منزل بروید و به تمام نکات و توصیه‌های ارائه شده توسط پزشک توجه داشته باشید، تا بتوانید بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود رقم بزنید.

اگر علاقه دارید از این روش برای افزایش سایز آلت تناسلی خود استفاده کنید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره‌مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می‌گیرد که بسته به شرایط و درخواست خود می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دوره بهبودی

بعضی از افراد بعد از افزایش قطر آلت تناسلی دغدغه آغاز فعالیت‌های روزمره خود را دارند.

اگرچه فوراً نمی‌توانید که بعد از درمان فعالیت‌های عادی خود را آغاز کنید اما باید بیان کرد که در مقایسه با دیگر روش‌های درمانی به سرعت می‌توانید که به زندگی معمولی خود بازگردید.

شروع فعالیت‌های روزمره

معمولا دوران استراحت بعد از بزرگ کردن آلت تناسلی بسیار کوتاه می‌باشد اگر شما قصد دارید از تزریق چربی برای افزایش سایز آلت تناسلی خود استفاده کنید فقط به ۲۴ ساعت استراحت کردن در منزل نیاز خواهید داشت، اگر شما در عرصه ورزش فعالیت دارید می‌توانید که به سرعت زندگی خود را آغاز کنید.

فعالیت‌های جنسی بعد از افزایش قطر آلت تناسلی

در مورد فعالیت‌های جنسی بعد از افزایش قطر آلت تناسلی باید بیان کرد که شما می‌توانید بعد از کوتاه مدت رابطه جنسی خود را آغاز کنید، اگر شما به تزریق چربی برای افزایش سایز آلت تناسلی خود پرداخته‌اید باید تا یک هفته باید از برقراری رابطه جنسی و تحریک آلت تناسلی خود خودداری کنید.

پزشک با توجه به نوع انجام عمل جراحی به بیماران خود توصیه می‌کند که ممکن است حدود ۳ تا ۶ ماه زمان ببرد تا بتوانید نتایج نهایی درمان را به خوبی مشاهده کنید.

بدین ترتیب شما باید صبور باشید تا بتوانید به نتایج نهایی و دلخواه خود دست پیدا کنید.

بعد از انجام جراحی عملکرد دستگاه تناسلی شما به حالت قبل خود باز می‌گردد و هیچگونه نگرانی در مورد ارتباط یا دفع ادرار یا نعوظ برای شما ایجاد نخواهد شد.

ممکن است شما در زمان نعوظ دچار درد بسیار خفیف شوید که جای هیچگونه نگرانی نمی‌باشد، این مشکل کاملاً طبیعی می‌باشد و به سرعت نیز از بین خواهد رفت.

شما می‌توانید با رعایت کردن نکات دیگر به بهبودی خود در روزهای بعد از انجام درمان کمک کنید.

ماساژ دادن آلت تناسلی در طول روز می‌تواند از ایجاد توده‌های چربی و یا نامتقارن شدن دستگاه تناسلی جلوگیری کند، در بعضی موارد پزشک برای افزایش طول آلت تناسلی افزایش دهنده‌ها را توصیه می‌کند که می‌تواند شما را به نتایج خوبی برساند .

البته قبل از انجام هرگونه روش باید با پزشک مشورت داشته باشید تا او شما را راهنمایی کند.

خطرات جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی

اگرچه بزرگ کردن آلت تناسلی می‌تواند یک روش بسیار ساده باشد و دوران نقاهت آن نیز به خوبی و به راحتی پشت سر گذاشته می‌شود ،اما باید بیان کرد که این عمل جراحی زیبایی نیز مانند هرگونه عمل زیبایی می‌تواند حساس باشد و احتمال ایجاد عوارض جانبی ناشی از آن می‌تواند وجود داشته باشد.

اگرچه عوارض حاصل از افزایش سایز آلت تناسلی نادر است ممکن است شما دچار خونریزی، عفونت یا واکنش منفی به داروهای بی‌حسی شوید.

بعضی از بیماران بعد از انجام درمان ممکن است که دچار تورم، بی‌حسی یا کبودی شوند که کاملاً معمول می‌باشد و بعد از گذشت چند روز به راحتی برطرف خواهد شد.

چه مدت زمان می‌برد تا بتوان نتایج حاصل از این درمان را مشاهده کرد؟

اگرچه نتایج به دست آمده از این روش درمانی در تمام افراد نمی‌تواند یکسان باشد اما معمولاً تمام افراد می‌توانند شاهد افزایش طول و قطر آلت تناسلی خود باشند، افرادی که تحت درمان با تزریق چربی قرار گرفتند می‌توانند شاهد افزایش ۳۰ درصدی عرض آلت تناسلی خود شوند.

این گروه از افراد فوراً می‌توانند نتایج را مشاهده کنند.

شانس موفقیت در انجام این درمان بسیار بالا می‌باشد و شما هرچه سریع‌تر می‌توانید که فعالیت‌های خود را آغاز کنید و شاهد افزایش اعتماد به نفس و حس مردانگی خود شوید.

هزینه بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی چقدر است؟

هزینه‌های بزرگ کردن آلت تناسلی با توجه به مهارت و تجربه پزشک، موقعیت جغرافیایی، میزان چربی خارج شده، آماده‌سازی و تزریق آن به آلت تناسلی می‌باشد و نمی‌توان هزینه دقیقی برای آن مشخص کرد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفتگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد.

تزریق ژل ردکسیس چیست و چگونه به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می‌کند؟

همانطور که بیان کردیم زن‌ها چه نوع آلتی را دوست دارند و گفتیم که زن‌ها علاقه دارند آلت تناسلی شریک جنسیشان عرض بیشتری نسبت به طول آن داشته باشد .

استفاده از روش تزریق ژل می‌تواند آنها را به این خواسته برساند.

ژل ردکسیس یک ژل تزریقی پر کننده است که مواد فعال آن عبارتند از اسید هیالورونیک که یک ماده طبیعی است که حاوی الاستین و کلاژن می‌باشد، فیبرهایی که ساختار حمایت کننده پوست را تشکیل می‌دهند .

همچنین ژل ردکسیس توانایی ایجاد آبرسانی گسترده برای بهبودی و نرم شدن پوست را دارد.

تزریق به طور کاملاً ایمن انجام می‌گیرد، بلافاصله نتایج را می‌توان مشاهده کرد و جز درمان‌های سرپایی می‌باشد که عوارض بسیار که اندکی را با خود به دنبال دارد ،به طوری که می‌توان فقط در ظرف ۲۰ دقیقه بعد از تزریق مرخص شد، این تزریق بلافاصله می‌تواند که سبب افزایش کلفتی دستگاه تناسلی شود.

مزایای تزریق چربی برای افزایش قطر آلت تناسلی

مزایای کلفتی دستگاه تناسلی با کمک تزریق ژل ردکسیس نسبت به جراحی شامل موارد زیر می‌باشد:

تزریق ژل روش بسیار ساده بدون درد است که آستانه تحمل بسیار خوب برای افراد می‌باشد این روش درمانی قابل انجام در مطب است و تنها چند دقیقه طول خواهد کشید.

بعد از یک جلسه درمان اندازه و کلفتی دستگاه تناسلی آقایان می‌تواند تا ۲۰ درصد افزایش داشته باشد در صورت لزوم درمان‌های بیشتر را می‌توانید در برنامه‌ریزی خود جای دهید.

از آنجایی که تزریق ژل ردکسیس طول آلت تناسلی را افزایش نمی‌دهد این روش تقویت آلت تناسلی می‌تواند زمانی که آلت در حالت نعوظ نیست ظاهر بزرگ‌تری داشته باشد.

نتایج طبیعی به دست آمده از این روش درمانی می‌تواند تا یک سال ادامه داشته باشد.

این روش با پروتز دستگاه تناسلی سازگاری بالایی دارد و می‌تواند حالت راحت‌تر و نرم‌تری را در اطراف پروتز ایجاد کند.

فرایند درمان

یک سوزن بسیار کوچک دقیقاً در زیر پوست دستگاه تناسلی قرار خواهد گرفت تا ژل ردکسیس توسط آن به درون دستگاه تناسلی تزریق شود، این تزریق روند تولید کلاژن را تحریک می‌کند و منجر به ایجاد یک الت تناسلی بزرگ‌تر خواهد شد.

زرگ‌تر شدن دستگاه تناسلی را می‌توان حتی با تزریق مجدد بیشتر کرد و نتایج بهتر و قابل پیش‌بینی‌تری را ایجاد کرد.

عوارض

شایع‌ترین مشکلی که بعد از تزریق ژل می‌تواند ایجاد شود به طور کلی ناراحتی اولیه یا تورم موقت می‌باشد همچنین ژل‌ها می‌توانند باعث ایجاد کیست، برآمدگی، توده‌ها، اختلالات پوستی و یا بافت ملتهب شوند که البته این مشکلات موقتی می‌باشند.

واکنش‌های آلژیک می‌تواند اتفاق بیفتد اما با وجود جدیدترین مواد تزریقی امروزه وقوع آن بسیار نادر می‌باشد.

اگر مبتلا به زخم سرد هستید تزریق ژل می‌تواند باعث پیشرفت این بیماری شود احتمال ایجاد عفونت همیشه وجود داشته است ،اما بسیار نادر است و به راحتی نیز می‌تواند مورد درمان قرار گیرد.

اینکه عوارض معمول و رایج در مورد تزریق ژل شامل نتایج حاصل از تزریق می‌گردد چندان تعجب برانگیز نخواهد بود مشکلاتی مانند قرار گرفتن ضعیف یا تزریق بدون دقت، ناهمسانی و جابجایی را می‌تواند ایجاد کند .

پزشکان متخصص می‌توانند به راحتی این عوارض ایجاد شده را اصلاح کنند و با تزریق مواد در کوتاه مدت این عوارض را تغییر دهند و یا آنها را به طور کامل از بین ببرند.

شما می‌توانید با خیالی آسوده تزریق ژل را برای افزایش قطر آلت تناسلی در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی آراد زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و ناخواسته در امان باشید.

چه مدت زمان بعد از تزریق نتایج قابل مشاهده است؟

بهبودی معمولا بلافاصله بعد از تزریق مشاهده می‌شود و معمولاً افزایش طول و قطر آلت تناسلی در عرض ۲ تا ۴ هفته به طور کامل قابل مشاهده می‌باشد، خیلی از آقایان در عرض چند روز بعد از انجام تزریق بهبود پیدا می‌کنند .

این بهبودی و نتایج بزرگ شدن آلت تناسلی را می‌تواند به دنبال داشته باشد و شما می‌توانید هر ۶۰ تا ۹۰ روز یک بار یا تا زمانی که علاقه دارید این نتایج حفظ شود این درمان را انجام دهید.

هزینه تزریق ژل برای افزایش آلت تناسلی

جراحی‌های زیبایی مانند افزایش سایز آلت تناسلی در مقایسه با روش‌های دیگر گران قیمت نخواهد بود بلکه این روش‌ها ارزان نیز محسوب می‌شوند زیرا جزء روش‌های غیر جراحی به شمار می‌روند، جراحی‌های دیگر ممکن است با توجه به نوع بیماری شما لازم باشد که هزینه‌های چند برابری برای انجام درمان پرداخته شود.

سلامت و به دست آوردن نتایج خوب نسبت به دیگر عوامل اهمیت بسیار بیشتری دارد پس هرگز هزینه را ملاک قرار ندهید.

نکات پیش از انجام تزریق ژل

قبل از انجام این روش باید اطمینان حاصل شود که شما به طور کامل درک کرده‌اید و از لحاظ احساسی، ذهنی و جسمی برای تغییراتی که قرار است در این درمان انجام گیرد آماده شده‌اید؛

پزشک نیز اطمینان حاصل خواهد کرد که بیمار قبل از انجام این روش رضایت آگاهانه دریافت کرده است.

پزشک متخصص می‌داند که این موضوع برای بیشتر مردان اهمیت بسیار بالایی دارد آنها برای حس اعتماد شما ارزش قائل هستند و تمام سوالات و درخواست‌های شما را در این خصوص با حساسیت و دقت گوش می‌دهند و به صورت محرمانه پاسخ خواهند داد.

بنابراین شما می‌توانید با اطمینان و راحتی در خصوص اهداف خود صحبت داشته باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین روش های افزایش قطر آلت تناسلی در اصفهان :

بهترین مرکز تزریق چربی به آلت تناسلی زنان در اصفهان

بهترین دکتر در اصفهان برای بزرگ کردن آلت تناسلی

نتیجه‌گیری

همانطور که بیان شد زن‌ها چه نوع آلتی را دوست دارند و مردان این سوال برایشان همیشه اتفاق می‌افتد که آیا می‌توانند شریک جنسی خود را همواره راضی نگه دارند؟

و همچنین آقایانی هستند که اعتماد به نفسشان به دلیل کوچک بودن آلت تناسلی یا به دلایل اشتباه که فکر می‌کنند آلت تناسلی‌شان کوچک است کاهش پیدا می‌کند و فکر می‌کنند آقایانی که دارای آلت تناسلی بزرگ،تر، قوی‌تر و بهتر هستند می‌توانند زندگی زناشویی بهتری را داشته باشند.

در حال حاضر بارها و بارها ثابت شده که اندازه آلت تناسلی واقعاً مهم نخواهد بود؛

مردان هنوز احساس می‌کنند که آلت تناسلی آنها به اندازه کافی برای راضی کردن همسرشان بزرگ نمی‌باشد و از طرف دیگر زنان ادعا می‌کنند که این موضوع واقعاً برایشان ناراحت کننده نخواهد بود.

بر اساس داده‌های علمی طول آلت تناسلی به هیچ وجه روی قدرت باروری آنها تاثیر نمی‌گذارد و بر طبق اطلاعاتی که از گروهی از زنان به دست آمده در واقع معیار، عملکرد آلت تناسلی است نه اندازه آن مگر اینکه اندازه آن به صورت طبیعی خیلی کوچک باشد.

اما مردان متفاوت فکر می‌کنند و فکر می‌کنند که آلت تناسلی بزرگ می‌تواند برای آنها افتخار آورد به همین دلیل به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهند.

روش‌های مختلفی وجود دارند که آقایان می‌توانند از آنها استفاده کنند

ما در این مقاله در خصوص افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق ژل و چربی اطلاعاتی را برای شما بیان کردیم اما اینکه کدام روش برای شما گزینه مناسب‌تر است و شما نیاز به کدام روش برای رسیدن به نتیجه مد نظر را دارید بستگی به آناتومی دستگاه تناسلی شما و نظر پزشک متخصص شما دارد.

شما می‌توانید جهت معاینه، مشاوره و انتخاب بهترین روش برای افزایش سایز آلت تناسلی و رسیدن به نتیجه مورد نظر به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به نتایج مد نظر خود برسید .

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر بهترین متخصصین با تجربه و حرفه صورت می‌گیرد که می‌توانید با خیالی آسوده از آنها بهره‌مند شوید و بهترین نتایج را برای خود رقم بزنید.

کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/gsb4

لینک آپارات:https://aparat.com/v/NJg4z

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/skWNzkAh

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

خودرو
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
موبایل
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
مد و لباس
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.