لیوسا سلامت
0

کانتوپلاستی (Canthoplasty) عمل چشم گربه ای چیست؟

چشم گربه ای
بازدید 120

کانتوپلاستی نوعی عمل زیبایی چشم است که در بین عوام به نام چشم گربه ای شناخته می شود. این عمل زیبایی در سال های اخیر طرفداران زیادی جذب کرده است و با تغییراتی در پلک پایینی انجام می شود. این جراحی پلک باعث کشیده تر شدن و درشت شدن چشم های افراد می شود. همچنین این جراحی سبب زیبایی چشم ها و جذابیت چهره خواهد شد.

کسانی که قصد انجام این عمل را دارند سعی می کنند در مورد آن بیشتر تحقیق کنند زیرا با اینکه  عمل چشم گربه ای چندین سال است که در کلینیک های تخصصی انجام می شود ترس و نگرانی زیادی به همراه دارد. نگرانی های این افراد درباره آسیب دیدن بینایی و چشم ها وعوارض پس از عمل جراحی می باشد. بنابراین ما در این مطلب می ‌خواهیم با توضیحات کاملی در مورد این عمل و نحوه انجام آن ترس و نگرانی را از شما دور کنیم و به سوالات ذهنتان پاسخ دهیم.

لیفت یا عمل چشم گربه ای دقیقا چیست؟

همانطور که گفتیم عمل کانتوپلاستی به نام عمل چشم گربه ای مرسوم است  که در این عمل تغییرات در جهت کشیدگی و تغییر حالت چشم ها صورت می گیرد. اما هدف مهم انجام آن درشت شدن چشم ها می باشد. با انجام این جراحی چهره زیبا و جوان تر به نظر می رسد .در عمل کانتوپلاستی با بازسازی گوشه های داخلی چشم جراحی روی پلک پایین صورت می گیرد.

کانتوپلاستی علاوه بر درشت شدن چشم ها مشکلاتی از قبیل پف زیر چشم و افتادگی پلک ها را نیز از بین می برد. به طور کلی می توان گفت که عمل چشم گربه ای نوعی عمل لیفت چشم یا بلفاروپلاستی می باشد که به صورت جراحی انجام می شود . همچنین این عمل می ‌تواند پوست های شل شده پیرامون چشم و چین و چروک های ایجاد شده را برطرف کند. خوشبختانه تغییراتی که این عمل در حالت ابرو ایجاد می کند چهره  هوشیار و زیبا به نظر می رسد .بنابراین این عمل سبب تقویت گوشه خارجی چشم ها ، رفع پف و چین و چروک زیر چشم و تغییر حالت ابرو و درشتی چشم ها می شود.

کلینیک پوست ،مو و زیبایی آراد

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

خودرو
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
موبایل
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.
مد و لباس
    متاسفم هیچ پستی با محدوده شما تطبیق ندارد.